WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Połączenie kompetencji agencji interaktywnej i domu mediowego.
Usługi konsultingowe oraz audyt komunikacji marek.
Opracowywanie strategii marketingowych i kampanii reklamowych.
Tworzenie treści w formie video, animacji, serwisów www i aplikacji mobilnych.
Planowanie oraz zakup mediów w tradycyjnych i cyfrowych kanałach.
White Paper Agency to agencja marketingowa, która łączy kompetencje domu mediowego oraz agencji interaktywnej, skupiając się na skutecznej komunikacji marek, produktów oraz usług. Agencja wierzy, że kluczem do sukcesu jest zaufanie oraz dogłębne rozumienie problemów i potrzeb swoich klientów. Zespół White Paper Agency posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy, co pozwala im skutecznie analizować sytuację komunikacyjną oraz dostarczać indywidualne rozwiązania dla różnych marek. W ofercie znajdują się usługi w zakresie konsultingu i audytu, opracowania strategii marketingowych, kreatywnego tworzenia treści oraz planowania i zakupu mediów. White Paper Agency skutecznie realizuje projekty w obszarze reklamy tradycyjnej i cyfrowej, dostosowując działania do dynamicznych zmian na rynku. Agencja ma na koncie szereg udanych realizacji, w tym kampanie dla takich klientów jak Epic Drama, Canpol Babies oraz Oponeo.pl. Jej misją jest prowadzenie przemyślanej komunikacji oraz długofalowy dialog z konsumentami, co przynosi wymierne efekty biznesowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja White Paper Agency osiągnęła 10 101 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 101 075 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 780 251 zł.
Zysk netto wyniósł 320 824 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -652 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 101 077 zł w 2024 roku.
• 8 890 728 zł w 2023 roku.
• 6 261 969 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 320 824 zł w 2024 roku.
• -288 961 zł w 2023 roku.
• 36 079 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT White Paper Agency wynosi 335 tys. zł.
EBITDA White Paper Agency wynosi 358 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
17 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 334 655 zł w
2024 roku.
• -270 365 zł w
2023 roku.
• 40 879 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
17 076 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 358 161 zł w
2024 roku.
• -250 914 zł w
2023 roku.
• 67 237 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji White Paper Agency wynosi 9 034 672 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 017 324 zł a 25 252 693 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -559 117 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 034 672 zł w 2024 roku.
• 6 703 858 zł w 2023 roku.
• 5 312 389 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji White Paper Agency wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 1,21% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
White Paper Agency charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 093 067
zł.
Koszty operacyjne White Paper Agency wyniosły 9 766 421
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
219 307 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 093 067 zł w 2024 roku
• 1 759 077 zł w 2023 roku
• 767 971 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów White Paper Agency wyniosła 3 118 207 zł.
a
ktywa trwałe to 70 822 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 047 385 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 118 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 356 432 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 761 775 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -69 862 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 118 207 zł w 2024 roku.
• 3 477 282 zł w 2023 roku.
• 2 634 009 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania White Paper Agency wyniosły 1 761 775 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 118 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 761 775 zł w 2024 roku
• 2 441 674 zł w 2023 roku
• 1 309 441 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 70% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja White Paper Agency wykazała przychody na poziomie 10 101 077 zł.
Organizacja zarobiła 326 851 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6027 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 320 824 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5768 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6027 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku