MINISTRY OF CREATIVITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000563222
NIP
9512394426
REGON
361793446

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
9 mln
zysk
869 tys.
wartość firmy
10,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KRASNOWOLSKA, 58
Kod pocztowy
02-849
Rejestracja
2015-06-17
Rozpoczęcie działalności
2015-06-17
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻEL ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKAŁDANIA OŚWIADCZEŃ UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE TJ. PREZES ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB DWÓCH WICEPREZESÓW.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ministry of creativity osiągnęła 8 985 123 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 982 623 zł. Pozostałe przychody to 2500 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 113 467 zł.
Zysk netto wyniósł 869 156 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 987 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 985 123 zł w 2022 roku.
• 2 738 534 zł w 2021 roku.
• 828 304 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 132 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 869 156 zł w 2022 roku.
• 236 437 zł w 2021 roku.
• 75 254 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ministry of creativity wynosi 10 460 888 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 994 182 zł a 22 462 807 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 340 251 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 460 888 zł w 2022 roku.
• 3 113 753 zł w 2021 roku.
• 1 018 206 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ministry of creativity wyniosła 1 990 529 zł.
a
ktywa trwałe to 15 298 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 975 231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 990 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 325 577 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 664 952 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 311 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 990 529 zł w 2022 roku.
• 1 211 280 zł w 2021 roku.
• 407 131 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ministry of creativity wyniosły 664 952 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 990 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 110 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 664 952 zł w 2022 roku
• 754 859 zł w 2021 roku
• 187 147 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ministry of creativity wykazała przychody na poziomie 8 985 123 zł.
Organizacja zarobiła 965 896 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 96 740 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 869 156 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 023 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 96 740 zł w 2022 roku
• 19 288 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ministry of creativity wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pazik Mariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Nowak Mariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.