SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Dostosowanie kampanii reklamowych do indywidualnych potrzeb klientów
Szeroka gama usług - od reklamy display po prowadzenie social media
Specjalistyczne szkolenia z marketingu cyfrowego z certyfikatem DIMAQ
Działalność charytatywna poprzez Fundację im. Anny Wątłej
Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży
ABi Media Holdings to polska agencja reklamowa, która specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Firma wyróżnia się na tle konkurencji dzięki unikatowemu podejściu do klienta oraz dostosowywaniu rozwiązań do konkretnych potrzeb branżowych. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym obsługę kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, reklamy display, kampanie typu DOOH (digital out-of-home), a także usługi generowania leadów i zarządzania bazami danych. ABi Media Holdings angażuje się również w działania edukacyjne, oferując profesjonalne szkolenia z zakresu marketingu cyfrowego, które kończą się uzyskaniem certyfikatów DIMAQ, uznawanych na rynku europejskim. Historia firmy obejmuje również działalność charytatywną, w ramach której powołano Fundację im. Anny Wątłej, zajmującą się pomocą osobom ubogim i wykluczonym społecznie. Zespół ABi Media Holdings składa się z doświadczonych specjalistów, którzy dzięki innowacyjnemu podejściu i solidnej wiedzy przyczyniają się do sukcesów swoich klientów na rynku reklamowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja ABI Media Holdings osiągnęła 3 999 915 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 991 029 zł. Pozostałe przychody to 8886 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 208 247 zł.
Strata netto wyniosła 2 217 218 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -211 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 999 915 zł w 2024 roku.
• 5 713 350 zł w 2023 roku.
• 5 554 800 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -340 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 217 218 zł w 2024 roku.
• -169 413 zł w 2023 roku.
• 178 612 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT ABI Media Holdings wynosi -1,98 mln zł.
EBITDA ABI Media Holdings wynosi -1,67 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
319 175 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 981 672 zł w
2024 roku.
• 119 999 zł w
2023 roku.
• 366 272 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
274 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 667 735 zł w
2024 roku.
• 323 399 zł w
2023 roku.
• 540 855 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji ABI Media Holdings wynosi 2 666 610 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 999 789 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -294 174 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 666 610 zł w 2024 roku.
• 3 808 900 zł w 2023 roku.
• 4 693 707 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ABI Media Holdings wynosi 6,0%. To oznacza, że firma ma szansę 6,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,825% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 6,0% w 2024 roku.
• 0,55% w 2023 roku.
• 0,29% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
ABI Media Holdings charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 601 465
zł.
Koszty operacyjne ABI Media Holdings wyniosły 5 972 702
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-8195 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 601 465 zł w 2024 roku
• 418 637 zł w 2023 roku
• 396 779 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów ABI Media Holdings wyniosła 2 651 612 zł.
a
ktywa trwałe to 872 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 779 029 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 651 612 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 295 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 947 322 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 651 612 zł w 2024 roku.
• 3 733 723 zł w 2023 roku.
• 3 267 596 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -55%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania ABI Media Holdings wyniosły 4 947 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 651 612 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 187%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 513 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 947 322 zł w 2024 roku
• 3 759 421 zł w 2023 roku
• 2 899 517 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 187% w 2024 roku
• 101% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja ABI Media Holdings wykazała przychody na poziomie 3 999 915 zł.
Organizacja zarobiła -2 217 218 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 217 218 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -10 574 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 3456 zł w 2023 roku
• 33 580 zł w 2022 roku