"AGENCJA REKLAMOWA EL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000245793
NIP
6971853843
REGON
410369529

Podsumowanie

aktywa
2,6 mln
przychód
5,1 mln
zysk
702 tys.
wartość firmy
7,8 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
LESZNO
Adres
SIENKIEWICZA, 30A
Kod pocztowy
64-100
Rejestracja
2005-11-25
Rozpoczęcie działalności
1997-08-18
Kapitał zakładowy
370000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
elka.fm
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "agencja reklamowa el" osiągnęła 5 104 137 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 040 772 zł. Pozostałe przychody to 63 365 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 338 759 zł.
Zysk netto wyniósł 702 013 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 219 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 104 137 zł w 2022 roku.
• 4 584 161 zł w 2021 roku.
• 3 969 924 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 91 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 702 013 zł w 2022 roku.
• 551 909 zł w 2021 roku.
• 253 068 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "agencja reklamowa el" wynosi 7 753 580 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 542 769 zł a 12 760 344 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 657 715 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 753 580 zł w 2022 roku.
• 6 661 670 zł w 2021 roku.
• 4 823 859 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "agencja reklamowa el" wyniosła 2 564 954 zł.
a
ktywa trwałe to 154 003 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 410 951 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 564 954 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 057 026 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 507 928 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 228 114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 564 954 zł w 2022 roku.
• 2 466 786 zł w 2021 roku.
• 2 226 214 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "agencja reklamowa el" wyniosły 507 928 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 564 954 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 507 928 zł w 2022 roku
• 602 885 zł w 2021 roku
• 672 920 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "agencja reklamowa el" wykazała przychody na poziomie 5 104 137 zł.
Organizacja zarobiła 776 458 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 74 445 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 702 013 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4039 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 74 445 zł w 2022 roku
• 55 999 zł w 2021 roku
• 29 958 zł w 2020 roku

Organizacja "agencja reklamowa el" wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Największym udziałowcem od 19.12.2007 jest Akwawit kontrolujący 49% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2005 do 19.12.2007 był Akwawit kontrolując 49% udziałów.