SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH LUB NIEMAJĄTKOWYCH I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, Z TYM ZASTRZEŻENIEM, ŻE ZACIĄGANIE W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ LUB ROZPORZĄDZANIE PRAWAMI O WARTOŚCI PRZENOSZĄCEJ KWOTĘ 100.000.-PLN (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGA ŁĄCZNEGO DZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTAŁ POWOŁANY.
Specjalizacja w międzynarodowym transporcie i spedycji
Dostosowanie usług do potrzeb klientów
Efektywna organizacja transportu drogowego i kołowego
Wsparcie logistyczne i transportowe na całym świecie
BRAND Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w międzynarodowym transporcie, oferująca kompleksowe usługi spedycyjne. Działając na rynku, wyróżnia się nie tylko doświadczeniem w branży, ale również podejściem dostosowanym do indywidualnych potrzeb klientów. Firma zapewnia efektywną organizację transportu, co obejmuje zarówno transport drogowy, jak i kołowy, co pozwala na elastyczne i szybkie realizacje zleceń. Pomoc w logistyce oraz strategiach transportowych to kolejne elementy, które podnoszą jakość ich usług. Dzięki rozwiniętej sieci współpracy międzynarodowej, BRAND Sp. z o.o. jest w stanie dostarczać towary na całym świecie, zapewniając pełne wsparcie we wszystkich fazach transportu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand osiągnęła 24 580 418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 208 635 zł. Pozostałe przychody to 371 783 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 819 357 zł.
Strata netto wyniosła 3 610 722 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 610 588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 580 418 zł w 2023 roku.
• 32 744 341 zł w 2022 roku.
• 25 535 343 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -607 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 610 722 zł w 2023 roku.
• 43 062 zł w 2022 roku.
• 843 906 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand wynosi -2,94 mln zł.
EBITDA Brand wynosi -914 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
520 067 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2 939 156 zł w
2023 roku.
• 775 405 zł w
2022 roku.
• 1 004 549 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
187 046 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -913 779 zł w
2023 roku.
• 2 725 278 zł w
2022 roku.
• 1 499 316 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand wynosi 16 386 946 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 61 451 046 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 295 462 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 386 946 zł w 2023 roku.
• 23 339 426 zł w 2022 roku.
• 21 433 529 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand wynosi 10,7%. To oznacza, że firma ma szansę 10,7% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,697% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 10,7% w 2023 roku.
• 6,0% w 2022 roku.
• 0,29% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 6 676 475
zł.
Koszty operacyjne Brand wyniosły 27 147 792
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
708 682 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 6 676 475 zł w 2023 roku
• 6 771 887 zł w 2022 roku
• 3 323 133 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand wyniosła 14 194 629 zł.
a
ktywa trwałe to 9 410 524 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 784 105 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 194 629 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 371 635 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 566 264 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 887 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 194 629 zł w 2023 roku.
• 16 865 017 zł w 2022 roku.
• 5 759 389 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 152%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand wyniosły 16 566 264 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 194 629 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 401 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 566 264 zł w 2023 roku
• 15 081 524 zł w 2022 roku
• 4 380 262 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand wykazała przychody na poziomie 24 580 418 zł.
Organizacja zarobiła -3 610 722 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 610 722 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3210 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 57 590 zł w 2022 roku
• 72 317 zł w 2021 roku