Organizacja Port-Trans Ryszard Portka osiągnęła 23 787 155 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 787 155 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 394 905 zł.
Zysk netto wyniósł 392 249 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -361 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 787 155 zł w 2024 roku.
• 22 484 123 zł w 2023 roku.
• 25 803 003 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -87 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 392 249 zł w 2024 roku.
• 7946 zł w 2023 roku.
• 4504 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Port-Trans Ryszard Portka wynosi 801 tys. zł.
EBITDA Port-Trans Ryszard Portka wynosi 958 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
45 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 801 448 zł w
2024 roku.
• 476 264 zł w
2023 roku.
• 283 587 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
62 972 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 958 233 zł w
2024 roku.
• 717 820 zł w
2023 roku.
• 551 907 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Port-Trans Ryszard Portka wynosi 18 010 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
583 856 zł a 59 467 887 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -797 093 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 010 956 zł w 2024 roku.
• 15 807 553 zł w 2023 roku.
• 18 012 625 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Port-Trans Ryszard Portka wynosi 0,57%. To oznacza, że firma ma szansę 0,57% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,57% w 2024 roku.
• 0,97% w 2023 roku.
• 0,97% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Port-Trans Ryszard Portka charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8 031 491
zł.
Koszty operacyjne Port-Trans Ryszard Portka wyniosły 22 985 707
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
697 706 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8 031 491 zł w 2024 roku
• 7 556 721 zł w 2023 roku
• 7 371 204 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2024 roku
•
34% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Port-Trans Ryszard Portka wyniosła 6 614 964 zł.
a
ktywa trwałe to 3 790 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 824 435 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 614 964 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 778 474 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 836 490 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -411 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 614 964 zł w 2024 roku.
• 6 926 117 zł w 2023 roku.
• 8 045 463 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Port-Trans Ryszard Portka wyniosły 5 836 490 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 614 964 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -137 747 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 836 490 zł w 2024 roku
• 5 877 643 zł w 2023 roku
• 6 988 652 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2024 roku
• 85% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Port-Trans Ryszard Portka wykazała przychody na poziomie 23 787 155 zł.
Organizacja zarobiła 392 249 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 392 249 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku