ONLINE MEDIA PLANNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000532716
NIP
5272724594
REGON
360127724

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
2,4 mln
zysk
403 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŚRODKOWA, 8
Kod pocztowy
03-430
Rejestracja
2014-11-21
Rozpoczęcie działalności
2014-11-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.omplanners.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST: WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH WICEPREZESÓW ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Online media planners osiągnęła 2 348 494 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 344 356 zł. Pozostałe przychody to 4139 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 940 935 zł.
Zysk netto wyniósł 403 420 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 193 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 348 494 zł w 2022 roku.
• 1 954 054 zł w 2021 roku.
• 1 602 707 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 403 420 zł w 2022 roku.
• 318 479 zł w 2021 roku.
• 207 638 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online media planners wynosi 4 708 910 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 529 567 zł a 8 157 689 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 547 661 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 708 910 zł w 2022 roku.
• 3 803 621 zł w 2021 roku.
• 2 887 166 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Online media planners wyniosła 2 376 683 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 376 683 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 376 683 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 039 422 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 337 261 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 352 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 376 683 zł w 2022 roku.
• 1 943 549 zł w 2021 roku.
• 1 615 023 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Online media planners wyniosły 337 261 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 376 683 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9435 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 337 261 zł w 2022 roku
• 307 547 zł w 2021 roku
• 297 500 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Online media planners wykazała przychody na poziomie 2 348 494 zł.
Organizacja zarobiła 443 777 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 357 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 403 420 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 209 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 357 zł w 2022 roku
• 31 943 zł w 2021 roku
• 15 947 zł w 2020 roku

Organizacja Online media planners wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czajka Marcin posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Czajka Zacharska Marta posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 21.05.2020 jest Czajka Marcin kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.08.2017 do 21.05.2020:
• Świcarz Michał (50% udziałów)
• Czajka Marcin (50% udziałów)
W okresie od 28.09.2015 do 28.08.2017 najwięcej udziałów posiadał Świcarz Michał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.