SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST: WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH WICEPREZESÓW ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Generowanie zysków przez digital marketing i social media
Tworzenie kreatywnych koncepcji graficznych i stron internetowych
Zwiększanie zasięgów w mediach społecznościowych
Obsługa klientów z różnych branż, w tym SaaS i e-rekrutacja
Online Media Planners to agencja digital marketingu i social media, która działa na rynku od 2014 roku. Ich misją jest efektywne planowanie komunikacji marketingowej, dzięki czemu zdobyli zaufanie ponad 940 zadowolonych klientów. Agencja specjalizuje się w generowaniu realnych efektów w sprzedaży oraz budowaniu wizerunku w sieci. Oferują kompleksowe usługi, w tym kampanie performance, które maksymalizują wyniki na wszystkich kanałach digital marketingu. W ramach działań social media, Online Media Planners tworzy angażujące kampanie, które zwiększają zasięg oraz wykorzystują potencjał profili firmowych. Dodatkowo, dział graficzny i IT agencji zajmuje się tworzeniem kreatywnych koncepcji oraz projektowaniem stron internetowych i kreacji, wspierając efektywność działań marketingowych swoich klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, agencja potrafi skutecznie dobierać odpowiednie media oraz grupy docelowe, co przekłada się na wysoką jakość ich działań. W ich portfolio znajdują się takie marki jak DoxyChain i Huawei Enterprise, co świadczy o ich wszechstronności i umiejętności dostosowywania strategii do specyfiki klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Online Media Planners osiągnęła 1 674 884 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 672 639 zł. Pozostałe przychody to 2245 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 617 099 zł.
Zysk netto wyniósł 55 540 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 674 884 zł w 2024 roku.
• 2 769 250 zł w 2023 roku.
• 2 348 494 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 55 540 zł w 2024 roku.
• 438 557 zł w 2023 roku.
• 403 420 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Online Media Planners wynosi 67 tys. zł.
EBITDA Online Media Planners wynosi 70 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
28 943 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 67 169 zł w
2024 roku.
• 441 266 zł w
2023 roku.
• 465 345 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
28 839 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 70 469 zł w
2024 roku.
• 441 266 zł w
2023 roku.
• 465 345 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online Media Planners wynosi 2 350 405 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
555 396 zł a 5 395 504 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 54 257 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 350 405 zł w 2024 roku.
• 4 995 916 zł w 2023 roku.
• 4 708 910 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Online Media Planners wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Online Media Planners charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Online Media Planners wyniosły 1 605 470
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-52 009 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 273 019 zł w 2023 roku
• 164 203 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Online Media Planners wyniosła 1 422 579 zł.
a
ktywa trwałe to 29 697 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 392 882 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 422 579 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 348 876 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 73 703 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 115 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 422 579 zł w 2024 roku.
• 2 224 536 zł w 2023 roku.
• 2 376 683 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Online Media Planners wyniosły 73 703 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 422 579 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -44 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 73 703 zł w 2024 roku
• 363 841 zł w 2023 roku
• 337 261 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Online Media Planners wykazała przychody na poziomie 1 674 884 zł.
Organizacja zarobiła 66 627 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 087 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 55 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4032 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 087 zł w 2024 roku
• 56 519 zł w 2023 roku
• 40 357 zł w 2022 roku