SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Alter Brand Concept Marketing osiągnęła 3 954 425 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 318 643 zł. Pozostałe przychody to 635 782 zł.
Całkowite koszty wyniosły 775 682 zł.
Zysk netto wyniósł 2 542 961 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 394 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 954 425 zł w 2025 roku.
• 6 348 647 zł w 2024 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 669 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 542 961 zł w 2025 roku.
• -126 587 zł w 2024 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Alter Brand Concept Marketing wynosi 2,36 mln zł.
EBITDA Alter Brand Concept Marketing wynosi 2,4 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
3 247 284 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 364 792 zł w
2025 roku.
• -882 492 zł w
2024 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
689 378 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 402 691 zł w
2025 roku.
• 1 713 313 zł w
2024 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alter Brand Concept Marketing wynosi 29 887 935 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 931 637 zł a 91 092 308 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 451 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 887 935 zł w 2025 roku.
• 19 436 068 zł w 2024 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alter Brand Concept Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2025 roku.
• 0,06% w 2024 roku.
Wiarygodność firmy
Alter Brand Concept Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 38 143
zł.
Koszty operacyjne Alter Brand Concept Marketing wyniosły 953 852
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-21 705 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 38 143 zł w 2025 roku
• 59 848 zł w 2024 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2025 roku
•
1% w 2024 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alter Brand Concept Marketing wyniosła 22 933 195 zł.
a
ktywa trwałe to 17 300 945 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 632 250 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 933 195 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 773 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 160 118 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 450 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 933 195 zł w 2025 roku.
• 20 482 890 zł w 2024 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alter Brand Concept Marketing wyniosły 160 118 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 933 195 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -51 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 160 118 zł w 2025 roku
• 211 374 zł w 2024 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2025 roku
• 1% w 2024 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alter Brand Concept Marketing wykazała przychody na poziomie 3 954 425 zł.
Organizacja zarobiła 2 999 904 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 456 943 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 542 961 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9707 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 456 943 zł w 2025 roku
• 466 650 zł w 2024 roku