SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Alter Brand Concept Marketing osiągnęła 3 954 425 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 318 643 zł. Pozostałe przychody to 635 782 zł.
Całkowite koszty wyniosły 775 682 zł.
Zysk netto wyniósł 2 542 961 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 394 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 954 425 zł w 2025 roku.
• 6 348 647 zł w 2024 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 669 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 542 961 zł w 2025 roku.
• -126 587 zł w 2024 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Alter Brand Concept Marketing wynosi 2,36 mln zł.
EBITDA Alter Brand Concept Marketing wynosi 2,4 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
3 247 284 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 364 792 zł w
2025 roku.
• -882 492 zł w
2024 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
689 378 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 402 691 zł w
2025 roku.
• 1 713 313 zł w
2024 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alter Brand Concept Marketing wynosi 29 887 935 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 931 637 zł a 91 092 308 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 451 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 887 935 zł w 2025 roku.
• 19 436 068 zł w 2024 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Alter Brand Concept Marketing wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2025 roku.
• 1,88% w 2024 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alter Brand Concept Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2025 roku.
• 0,05% w 2024 roku.
Wiarygodność firmy
Alter Brand Concept Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Alter Brand Concept Marketing wynosi 1,26 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 119 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4,55 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 119 tys. zł a 4,55 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2024 a 2025 rokiem. Zmiana wynosi 314 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 1,26 mln zł w 2025 roku.
• 950 tys. zł w 2024 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 119 tys. zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4,55 mln zł w 2025 roku.
• 4,05 mln zł w 2024 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 38 143
zł.
Koszty operacyjne Alter Brand Concept Marketing wyniosły 953 852
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-21 705 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 38 143 zł w 2025 roku
• 59 848 zł w 2024 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2025 roku
•
1% w 2024 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alter Brand Concept Marketing wyniosła 22 933 195 zł.
a
ktywa trwałe to 17 300 945 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 632 250 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 933 195 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 773 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 160 118 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 450 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 933 195 zł w 2025 roku.
• 20 482 890 zł w 2024 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alter Brand Concept Marketing wyniosły 160 118 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 933 195 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -51 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 160 118 zł w 2025 roku
• 211 374 zł w 2024 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2025 roku
• 1% w 2024 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alter Brand Concept Marketing wykazała przychody na poziomie 3 954 425 zł.
Organizacja zarobiła 2 999 904 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 456 943 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 542 961 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9707 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 456 943 zł w 2025 roku
• 466 650 zł w 2024 roku