INNOVATIVE ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000430786
NIP
8943041198
REGON
021945916

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
22,2 mln
zysk
1,9 mln
wartość firmy
24,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZŁOTA, 75A
Kod pocztowy
00-819
Rejestracja
2012-08-23
Rozpoczęcie działalności
2012-09-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE JEJ PRAW I OBOWIĄZKÓW UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT SAMOISTNY

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Innovative advertising osiągnęła 22 237 786 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 237 377 zł. Pozostałe przychody to 409 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 347 788 zł.
Zysk netto wyniósł 1 889 589 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 649 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 237 786 zł w 2022 roku.
• 14 203 319 zł w 2021 roku.
• 7 839 388 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 361 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 889 589 zł w 2022 roku.
• 195 150 zł w 2021 roku.
• 420 923 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Innovative advertising wynosi 24 385 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 001 498 zł a 55 594 465 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 209 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 385 046 zł w 2022 roku.
• 11 733 787 zł w 2021 roku.
• 8 247 896 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Innovative advertising wyniosła 5 268 936 zł.
a
ktywa trwałe to 22 723 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 246 213 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 268 936 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 668 665 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 600 272 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 754 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 268 936 zł w 2022 roku.
• 5 688 930 zł w 2021 roku.
• 3 928 497 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Innovative advertising wyniosły 2 600 272 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 268 936 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 600 272 zł w 2022 roku
• 3 709 855 zł w 2021 roku
• 2 144 572 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Innovative advertising wykazała przychody na poziomie 22 237 786 zł.
Organizacja zarobiła 2 378 550 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 488 961 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 889 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 93 878 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 488 961 zł w 2022 roku
• 10 071 zł w 2021 roku
• 98 371 zł w 2020 roku

Organizacja Innovative advertising wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wójcik Wojciech posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Nohanowicz Łukasz posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Lisowski Paweł posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 10.08.2022 jest Wójcik Wojciech kontrolujący 34% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.07.2019 do 10.08.2022 był Lisowski Paweł kontrolując 46% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.01.2017 do 25.07.2019:
• Lisowski Paweł (23% udziałów)
• Nohanowicz Łukasz (23% udziałów)
• Wójcik Wojciech (23% udziałów)
• Karwowski Artur (23% udziałów)