Organizacja Innovative advertising osiągnęła 22 237 786 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 237 377 zł. Pozostałe przychody to 409 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 347 788 zł.
Zysk netto wyniósł 1 889 589 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 649 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 237 786 zł w 2022 roku.
• 14 203 319 zł w 2021 roku.
• 7 839 388 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 361 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 889 589 zł w 2022 roku.
• 195 150 zł w 2021 roku.
• 420 923 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Innovative advertising wynosi 24 385 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 001 498 zł a 55 594 465 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 209 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 385 046 zł w 2022 roku.
• 11 733 787 zł w 2021 roku.
• 8 247 896 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Innovative advertising wyniosła 5 268 936 zł.
a
ktywa trwałe to 22 723 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 246 213 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 268 936 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 668 665 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 600 272 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 754 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 268 936 zł w 2022 roku.
• 5 688 930 zł w 2021 roku.
• 3 928 497 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Innovative advertising wyniosły 2 600 272 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 268 936 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 600 272 zł w 2022 roku
• 3 709 855 zł w 2021 roku
• 2 144 572 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Innovative advertising wykazała przychody na poziomie 22 237 786 zł.
Organizacja zarobiła 2 378 550 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 488 961 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 889 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 93 878 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 488 961 zł w 2022 roku
• 10 071 zł w 2021 roku
• 98 371 zł w 2020 roku
Lisowski Paweł
posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 10.08.2022 jest
Wójcik Wojciech
kontrolujący 34% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.07.2019 do 10.08.2022
był Lisowski Paweł
kontrolując 46% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.01.2017 do 25.07.2019:
• Lisowski Paweł (23% udziałów)
• Nohanowicz Łukasz (23% udziałów)
• Wójcik Wojciech (23% udziałów)
• Karwowski Artur (23% udziałów)