"NEW LOOK ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000063045
NIP
5242406122
REGON
017377266

Podsumowanie

aktywa
6,9 mln
przychód
31,1 mln
zysk
739 tys.
wartość firmy
25,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WITA STWOSZA, 21
Kod pocztowy
02-661
Rejestracja
2001-11-21
Rozpoczęcie działalności
2001-11-21
Kapitał zakładowy
615200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "new look advertising" osiągnęła 31 068 242 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 068 242 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 329 577 zł.
Zysk netto wyniósł 738 665 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 210 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 068 242 zł w 2023 roku.
• 24 368 158 zł w 2022 roku.
• 15 694 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 70 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 738 665 zł w 2023 roku.
• 1 696 521 zł w 2022 roku.
• -229 931 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "new look advertising" wynosi 25 050 857 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 384 038 zł a 77 670 605 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 739 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 050 857 zł w 2023 roku.
• 24 611 562 zł w 2022 roku.
• 10 770 740 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "new look advertising" wyniosła 6 877 549 zł.
a
ktywa trwałe to 20 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 857 444 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 877 549 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 845 384 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 032 165 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 342 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 877 549 zł w 2023 roku.
• 6 503 420 zł w 2022 roku.
• 4 605 833 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "new look advertising" wyniosły 5 032 165 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 877 549 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 032 165 zł w 2023 roku
• 4 396 701 zł w 2022 roku
• 4 195 635 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "new look advertising" wykazała przychody na poziomie 31 068 242 zł.
Organizacja zarobiła 1 003 226 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 264 561 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 738 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 789 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 264 561 zł w 2023 roku
• 401 798 zł w 2022 roku
• 86 672 zł w 2021 roku

Organizacja "new look advertising" wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kociszewski Marek posiada 2177 udziałów, które stanowią 35.4% firmy.
Jarosz Ewa posiada 2177 udziałów, które stanowią 35.4% firmy.
Jaśkowski Kamil posiada 616 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Rzepka Konrad posiada 616 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Jarosz Ewa (35% udziałów)
• Kociszewski Marek (35% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.12.2010 do 28.03.2022:
• Jarosz Ewa (45% udziałów)
• Kociszewski Marek (45% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.05.2010 do 16.12.2010:
• Jarosz Ewa (41% udziałów)
• Kociszewski Marek (41% udziałów)