SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ - ALIGANZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIESAMODZIELNIE DO REPREZENTOWANIA KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZĄ: ANNA DOBRAWA WIATR - PREZES ZARZĄDU, RENTA ANNA STRADOWSKA - WICEPREZES ZARZĄDU
Opis działalności:Aliganza to wiodąca agencja komunikacyjna specjalizująca się w zarządzaniu markami z...sektorów lifestyle, fashion i beauty. Od ponad 20 lat z sukcesem opracowuje i realizuje strategie komunikacyjne, które odpowiadają na dynamiczne zmiany w branży modowej. Pasja do klientów i kreatywność są fundamentem ich działalności, dzięki czemu potrafią skutecznie kreować wizerunek marek. Oferta Aliganza obejmuje szeroki wachlarz usług PR, takich jak relacje z mediami, organizacja eventów, oraz tworzenie kampanii marketingowych 360 stopni. W szczególny sposób agencja wyróżnia się na polu influencer marketingu i digital marketingu, korzystając z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych i analizując najnowsze trendy. W Aliganza funkcjonuje również Creative Lab, gdzie zespół ekspertów opracowuje innowacyjne podejścia do projektów medialnych i wizerunkowych. Agencja oferuje także wynajem stylizowanej przestrzeni w sercu Warszawy, idealnej na sesje zdjęciowe, warsztaty i inne wydarzenia. Podkreśleniem wysokiej jakości usług jest długotrwała współpraca z renomowanymi markami, takimi jak bonprix, oraz prowadzenie bloga z poradnikami dotyczącymi skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.
W skrócie
Strategie komunikacyjne dla marek z branży lifestyle, fashion i beauty
Relacje z mediami, organizacja eventów, kampanie marketingowe
Influencer marketing, digital marketing
Creative Lab do projektów medialnych
Wynajem stylizowanej przestrzeni w Warszawie
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fashion agency aliganza osiągnęła 4 859 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 852 229 zł. Pozostałe przychody to 7018 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 879 066 zł.
Strata netto wyniosła 26 837 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -603 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 859 247 zł w 2022 roku.
• 6 845 924 zł w 2021 roku.
• 1 451 763 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -192 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -26 837 zł w 2022 roku.
• 670 589 zł w 2021 roku.
• -95 331 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion agency aliganza wynosi 3 356 069 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 148 117 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 216 176 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 356 069 zł w 2022 roku.
• 7 824 203 zł w 2021 roku.
• 1 246 085 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fashion agency aliganza wyniosła 823 555 zł.
a
ktywa trwałe to 36 165 zł.
a
ktywa obrotowe to 787 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 823 555 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 155 428 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 668 126 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -99 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 823 555 zł w 2022 roku.
• 961 055 zł w 2021 roku.
• 652 194 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fashion agency aliganza wyniosły 668 126 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 823 555 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 668 126 zł w 2022 roku
• 190 523 zł w 2021 roku
• 281 203 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fashion agency aliganza wykazała przychody na poziomie 4 859 247 zł.
Organizacja zarobiła -26 837 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -26 837 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 26 840 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku