FASHION AGENCY ALIGANZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000298098
NIP
5252422631
REGON
141311133

Podsumowanie

aktywa
824 tys.
przychód
4,9 mln
zysk
-27 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. NOWOGRODZKA, 10
Kod pocztowy
00-511
Rejestracja
2008-02-06
Rozpoczęcie działalności
2008-02-22
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.aliganza.pl
Email
aliganza@aliganza.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ - ALIGANZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIESAMODZIELNIE DO REPREZENTOWANIA KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZĄ: ANNA DOBRAWA WIATR - PREZES ZARZĄDU, RENTA ANNA STRADOWSKA - WICEPREZES ZARZĄDU
Opis działalności: Aliganza to wiodąca agencja komunikacyjna specjalizująca się w zarządzaniu markami z ...
W skrócie
  • Strategie komunikacyjne dla marek z branży lifestyle, fashion i beauty
  • Relacje z mediami, organizacja eventów, kampanie marketingowe
  • Influencer marketing, digital marketing
  • Creative Lab do projektów medialnych
  • Wynajem stylizowanej przestrzeni w Warszawie

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fashion agency aliganza osiągnęła 4 859 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 852 229 zł. Pozostałe przychody to 7018 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 879 066 zł.
Strata netto wyniosła 26 837 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -603 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 859 247 zł w 2022 roku.
• 6 845 924 zł w 2021 roku.
• 1 451 763 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -192 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -26 837 zł w 2022 roku.
• 670 589 zł w 2021 roku.
• -95 331 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion agency aliganza wynosi 3 356 069 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 12 148 117 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 216 176 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 356 069 zł w 2022 roku.
• 7 824 203 zł w 2021 roku.
• 1 246 085 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fashion agency aliganza wyniosła 823 555 zł.
a
ktywa trwałe to 36 165 zł.
a
ktywa obrotowe to 787 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 823 555 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 155 428 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 668 126 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -99 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 823 555 zł w 2022 roku.
• 961 055 zł w 2021 roku.
• 652 194 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fashion agency aliganza wyniosły 668 126 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 823 555 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 668 126 zł w 2022 roku
• 190 523 zł w 2021 roku
• 281 203 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fashion agency aliganza wykazała przychody na poziomie 4 859 247 zł.
Organizacja zarobiła -26 837 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -26 837 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 26 840 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fashion agency aliganza wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki