BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000403721
NIP
5252522781
REGON
145900174

Podsumowanie

aktywa
69 tys.
przychód
44 tys.
zysk
39 tys.
wartość firmy
236 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SŁOMIŃSKIEGO, 15
Kod pocztowy
00-195
Rejestracja
2011-11-30
Rozpoczęcie działalności
2011-12-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Działalność agencji reklamowych REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Doradztwo związane z zarządzaniem DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Działalność portali internetowych Produkcja wyrobów z papieru i tektury Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność wspomagająca edukację Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała działalność związana ze sportem Artystyczna i literacka działalność twórcza Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI Nadawanie programów radiofonicznych Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność klubów sportowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandcomm polska osiągnęła 43 506 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 43 506 zł.
Całkowite koszty wyniosły -38 796 zł.
Zysk netto wyniósł 38 796 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 506 zł w 2022 roku.
• 56 904 zł w 2021 roku.
• 70 600 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 796 zł w 2022 roku.
• 50 385 zł w 2021 roku.
• 70 310 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandcomm polska wynosi 235 881 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 51 692 zł a 543 147 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4296 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 235 881 zł w 2022 roku.
• 299 572 zł w 2021 roku.
• 403 112 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandcomm polska wyniosła 68 923 zł.
a
ktywa trwałe to 521 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 402 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 923 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 923 zł w 2022 roku.
• 80 127 zł w 2021 roku.
• 99 741 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża netto wyniosła 89%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 923 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandcomm polska wykazała przychody na poziomie 43 506 zł.
Organizacja zarobiła 42 633 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3837 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 796 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 767 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3837 zł w 2022 roku
• 5121 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandcomm polska wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Inglot Magdalena posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Żuchowska Renata posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 20.12.2011 jest Inglot Magdalena kontrolujący 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.11.2011 do 20.12.2011:
• Sczaniecka Teresa (50% udziałów)
• Bieleninnik Bartłomiej (50% udziałów)