Organizacja DMS - Direct Marketing Services M. Jenek osiągnęła 14 495 943 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 168 167 zł. Pozostałe przychody to 327 776 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 649 343 zł.
Zysk netto wyniósł 6 518 824 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 959 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 495 943 zł w 2020 roku.
• 12 511 051 zł w 2019 roku.
• 11 773 677 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 701 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 518 824 zł w 2020 roku.
• 4 552 630 zł w 2019 roku.
• 3 591 298 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 6,19 mln zł.
EBITDA DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 6,57 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 564 908 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 191 067 zł w
2020 roku.
• 4 566 598 zł w
2019 roku.
• 3 513 160 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 557 613 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 568 990 zł w
2020 roku.
• 4 979 333 zł w
2019 roku.
• 3 918 306 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 44 709 259 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 970 003 zł a 91 263 529 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 837 343 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 709 259 zł w 2020 roku.
• 34 045 830 zł w 2019 roku.
• 30 720 124 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 1,85%. To oznacza, że firma ma szansę 1,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,85% w 2020 roku.
• 1,84% w 2019 roku.
• 1,84% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,04% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
DMS - Direct Marketing Services M. Jenek charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wynosi 1,36 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 435 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2,55 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 435 tys. zł a 2,55 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
219 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,36 mln zł w 2020 roku.
• 1,04 mln zł w 2019 roku.
• 1,09 mln zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 435 tys. zł w 2020 roku.
• 375 tys. zł w 2019 roku.
• 353 tys. zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2,55 mln zł w 2020 roku.
• 2 mln zł w 2019 roku.
• 2,27 mln zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 881 686
zł.
Koszty operacyjne DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wyniosły 7 977 100
zł.
Wynagrodzenia stanowią 61%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
223 286 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 881 686 zł w 2020 roku
• 4 771 250 zł w 2019 roku
• 4 835 907 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
61% w 2020 roku
•
60% w 2019 roku
•
59% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wyniosła 16 913 979 zł.
a
ktywa trwałe to 4 669 551 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 243 428 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 913 979 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 960 004 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 953 975 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 478 815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 913 979 zł w 2020 roku.
• 13 278 657 zł w 2019 roku.
• 11 847 742 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wyniosły 4 953 975 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 913 979 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 513 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 953 975 zł w 2020 roku
• 3 285 846 zł w 2019 roku
• 506 658 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2020 roku
• 25% w 2019 roku
• 4% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DMS - Direct Marketing Services M. Jenek wykazała przychody na poziomie 14 495 943 zł.
Organizacja zarobiła 6 518 824 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 518 824 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku