VISUAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000298882
NIP
9671280008
REGON
340396658

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
2,8 mln
zysk
194 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. BYDGOSKICH PRZEMYSŁOWCÓW, 6
Kod pocztowy
85-862
Rejestracja
2008-02-11
Rozpoczęcie działalności
2008-02-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Visual media osiągnęła 2 807 447 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 806 306 zł. Pozostałe przychody to 1140 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 611 806 zł.
Zysk netto wyniósł 194 500 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 238 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 807 447 zł w 2022 roku.
• 2 589 158 zł w 2021 roku.
• 2 448 223 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 194 500 zł w 2022 roku.
• -7626 zł w 2021 roku.
• 80 456 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual media wynosi 3 387 411 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 737 781 zł a 7 018 616 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 387 411 zł w 2022 roku.
• 2 318 011 zł w 2021 roku.
• 2 551 596 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Visual media wyniosła 1 436 702 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 436 702 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 436 702 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 983 708 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 452 994 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 110 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 436 702 zł w 2022 roku.
• 1 356 493 zł w 2021 roku.
• 1 310 414 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Visual media wyniosły 452 994 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 436 702 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 452 994 zł w 2022 roku
• 567 285 zł w 2021 roku
• 513 581 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Visual media wykazała przychody na poziomie 2 807 447 zł.
Organizacja zarobiła 221 727 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 227 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 194 500 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3505 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 227 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 10 714 zł w 2020 roku

Organizacja Visual media wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Antoszczak Robert posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Antoszczak Dariusz posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 29.07.2019 jest Antoszczak Robert kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.02.2008 do 29.07.2019 był Antoszczak Robert kontrolując 99% udziałów.