CONSUMER INTELLIGENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000859638NIP
5223189741REGON
387033821
Podsumowanie
aktywa
2,8 mln
przychód
1,7 mln
zysk
-409 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
ŁOMŻA
Adres
UL. NOWOGRODZKA, 155D
Kod pocztowy
18-400
Rejestracja
2020-09-15
Rozpoczęcie działalności
2020-09-15
Kapitał zakładowy
24300,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI BĘDZIE JEDNOOSOBOWA, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU POWOŁANIA DYREKTORA FINANSOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DYREKTORA FINANSOWEGO DZIAŁAJĄCEGO WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organizacja Consumer intelligence osiągnęła 1 663 647 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 657 477 zł. Pozostałe przychody to 6170 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 066 115 zł.
Strata netto wyniosła 408 638 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 831 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 663 647 zł w 2022 roku.
• 257 515 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -204 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -408 638 zł w 2022 roku.
• -6416 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Consumer intelligence wynosi 2 474 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 284 383 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 237 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 474 920 zł w 2022 roku.
• 1 673 540 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Consumer intelligence wyniosła 2 792 143 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 437 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 354 943 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 792 143 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 821 096 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 971 047 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 396 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 792 143 zł w 2022 roku.
• 2 055 988 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -23%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Consumer intelligence wyniosły 971 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 792 143 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 485 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 971 047 zł w 2022 roku
• 53 505 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Consumer intelligence wykazała przychody na poziomie 1 663 647 zł.
Organizacja zarobiła -408 638 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -408 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku