CONSUMER INTELLIGENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000859638
NIP
5223189741
REGON
387033821

Podsumowanie

aktywa
2,8 mln
przychód
1,7 mln
zysk
-409 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
ŁOMŻA
Adres
UL. NOWOGRODZKA, 155D
Kod pocztowy
18-400
Rejestracja
2020-09-15
Rozpoczęcie działalności
2020-09-15
Kapitał zakładowy
24300,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI BĘDZIE JEDNOOSOBOWA, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU POWOŁANIA DYREKTORA FINANSOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DYREKTORA FINANSOWEGO DZIAŁAJĄCEGO WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Consumer intelligence osiągnęła 1 663 647 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 657 477 zł. Pozostałe przychody to 6170 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 066 115 zł.
Strata netto wyniosła 408 638 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 831 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 663 647 zł w 2022 roku.
• 257 515 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -204 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -408 638 zł w 2022 roku.
• -6416 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Consumer intelligence wynosi 2 474 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7 284 383 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 237 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 474 920 zł w 2022 roku.
• 1 673 540 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Consumer intelligence wyniosła 2 792 143 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 437 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 354 943 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 792 143 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 821 096 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 971 047 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 396 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 792 143 zł w 2022 roku.
• 2 055 988 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -23%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Consumer intelligence wyniosły 971 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 792 143 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 485 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 971 047 zł w 2022 roku
• 53 505 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Consumer intelligence wykazała przychody na poziomie 1 663 647 zł.
Organizacja zarobiła -408 638 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -408 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Consumer intelligence wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dylewski Krystian posiada 350 udziałów, które stanowią 72% firmy.
Knowledgehub Starter posiada 50 udziałów, które stanowią 10.3% firmy.
Największym udziałowcem od 07.11.2023 jest Dylewski Krystian kontrolujący 72% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.10.2022 do 07.11.2023 był Dylewski Krystian kontrolując 64% udziałów.
W okresie od 07.05.2021 do 13.10.2022 najwięcej udziałów posiadał Dylewski Krystian . Jego udziały w tym czasie wynosiły 69%.