WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Integracje z systemami CRM oraz innymi narzędziami marketingowymi
Wspieranie wielu branż w ponad 110 krajach
SOCIAL WIFI to firma, która specjalizuje się w marketingu opartym na technologii WiFi, umożliwiając firmom skuteczniejsze pozyskiwanie klientów. Jej usługi obejmują zbieranie danych klientów, automatyzację marketingu e-mailowego, zarządzanie opiniami oraz dostarczanie reklam. Wykorzystując technologie, SOCIAL WIFI pozwala na zbieranie kluczowych informacji o klientach, co jest następnie wykorzystywane do przez marketerów do tworzenia zaawansowanych kampanii reklamowych. Użytkownicy mogą zautomatyzować proces zbierania recenzji – po każdej wizycie klienci są proszeni o wystawienie opinii, co zwiększa liczbę pozytywnych recenzji. Dodatkowo, firma oferuje możliwość wysyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail z dostosowanymi rekomendacjami na podstawie ich zachowań zakupowych. SOCIAL WIFI działa na świecie, wspierając wiele branż, w tym restauracje, hotele, centra handlowe czy transport publiczny. Oferując integracje z systemami CRM oraz możliwość podłączenia urządzeń do swojej sieci, firma zapewnia użytkownikom prostotę i elastyczność w korzystaniu z produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social Wifi osiągnęła 2 396 674 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 367 678 zł. Pozostałe przychody to 28 997 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 337 597 zł.
Zysk netto wyniósł 30 081 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 128 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 396 674 zł w 2024 roku.
• 1 987 678 zł w 2023 roku.
• 1 775 560 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 081 zł w 2024 roku.
• 338 769 zł w 2023 roku.
• 161 824 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Social Wifi wynosi 83 tys. zł.
EBITDA Social Wifi wynosi 93 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
31 017 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 82 503 zł w
2024 roku.
• 405 239 zł w
2023 roku.
• 157 513 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
19 236 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 92 512 zł w
2024 roku.
• 405 239 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social Wifi wynosi 2 256 102 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
300 810 zł a 5 991 685 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 191 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 256 102 zł w 2024 roku.
• 3 195 627 zł w 2023 roku.
• 2 066 708 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social Wifi wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Social Wifi charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 485 191
zł.
Koszty operacyjne Social Wifi wyniosły 2 285 175
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-18 932 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 485 191 zł w 2024 roku
• 295 960 zł w 2023 roku
• 287 813 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social Wifi wyniosła 1 531 843 zł.
a
ktywa trwałe to 76 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 455 843 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 531 843 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 717 326 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 814 517 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 531 843 zł w 2024 roku.
• 1 478 700 zł w 2023 roku.
• 935 952 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 64.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social Wifi wyniosły 814 517 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 531 843 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 814 517 zł w 2024 roku
• 791 455 zł w 2023 roku
• 621 675 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2024 roku
• 54% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social Wifi wykazała przychody na poziomie 2 396 674 zł.
Organizacja zarobiła 37 817 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7736 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 081 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7736 zł w 2024 roku
• 34 221 zł w 2023 roku
• 16 797 zł w 2022 roku