SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO REPREZENTOWANIA JEJ NA ZEWNĄTRZ UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Produkcja komponentów elektrycznych dla pojazdów szynowych
Usługi konfekcjonowania kabli oraz montażu
Wsparcie w zakresie uruchamiania i serwisowania produktów
Train Electric to firma specjalizująca się w produkcji komponentów elektrycznych dla pojazdów szynowych. Działa w dwóch głównych lokalizacjach - w Niemczech oraz w Polsce, oferując szeroki zakres usług związanych z elektromontażem. W ofercie znajdują się m.in. usługi związane z konfekcjonowaniem kabli, montażem wstępnym oraz montażem końcowym. Firma angażuje się również w procesy związane z wsparciem w zakresie uruchamiania oraz serwisowania swoich produktów. Train Electric stawia na jakość i efektywność w realizacji projektów, co przyciąga ich klientów. Dzięki doświadczeniu oraz obecności na rynku, firma zyskała zaufanie wielu partnerów biznesowych, co potwierdza jej silną pozycję w branży elektrycznej. Posiadają także obowiązujące certyfikaty jakości, co dodatkowo podnosi ich wiarygodność jako solidnego dostawcy komponentów elektrycznych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Train Electric osiągnęła 8 252 994 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 252 994 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 045 503 zł.
Zysk netto wyniósł 207 491 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 178 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 252 994 zł w 2024 roku.
• 7 112 609 zł w 2023 roku.
• 8 289 871 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 207 491 zł w 2024 roku.
• 122 356 zł w 2023 roku.
• 138 166 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Train Electric wynosi 7 555 657 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 223 697 zł a 20 632 486 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 040 479 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 555 657 zł w 2024 roku.
• 6 299 242 zł w 2023 roku.
• 7 055 556 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Train Electric wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,122% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Train Electric wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Train Electric charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Train Electric wynosi 255 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 31 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 552 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 31 tys. zł a 552 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
32 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 255 tys. zł w 2024 roku.
• 197 tys. zł w 2023 roku.
• 222 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 31 tys. zł w 2024 roku.
• 24 tys. zł w 2023 roku.
• 28 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 552 tys. zł w 2024 roku.
• 349 tys. zł w 2023 roku.
• 433 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 330 588
zł.
Koszty operacyjne Train Electric wyniosły 8 046 933
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
332 941 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 330 588 zł w 2024 roku
• 1 412 271 zł w 2023 roku
• 1 134 460 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Train Electric wyniosła 3 755 620 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 53 159 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 702 461 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 755 620 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 631 596 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 124 024 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 482 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 755 620 zł w 2024 roku.
• 3 132 409 zł w 2023 roku.
• 2 459 195 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Train Electric wyniosły 2 124 024 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 755 620 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 301 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 124 024 zł w 2024 roku
• 1 708 304 zł w 2023 roku
• 1 157 446 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 55% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Train Electric wykazała przychody na poziomie 8 252 994 zł.
Organizacja zarobiła 239 712 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 221 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 207 491 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4603 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 221 zł w 2024 roku
• 13 360 zł w 2023 roku
• 15 269 zł w 2022 roku