Organizacja Reklama pomorska osiągnęła 710 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 705 856 zł. Pozostałe przychody to 4605 zł.
Całkowite koszty wyniosły 647 112 zł.
Zysk netto wyniósł 58 744 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -39 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 710 461 zł w 2022 roku.
• 500 657 zł w 2021 roku.
• 257 463 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 744 zł w 2022 roku.
• 68 750 zł w 2021 roku.
• 4289 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama pomorska wynosi 831 656 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
123 041 zł a 1 776 151 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 831 656 zł w 2022 roku.
• 687 755 zł w 2021 roku.
• 322 802 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklama pomorska wyniosła 214 919 zł.
a
ktywa trwałe to 7135 zł.
a
ktywa obrotowe to 207 783 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 214 919 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 164 054 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 865 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -8114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 214 919 zł w 2022 roku.
• 147 844 zł w 2021 roku.
• 232 519 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklama pomorska wyniosły 50 865 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 214 919 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 865 zł w 2022 roku
• 42 534 zł w 2021 roku
• 53 845 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklama pomorska wykazała przychody na poziomie 710 461 zł.
Organizacja zarobiła 65 002 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6258 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 744 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1252 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6258 zł w 2022 roku
• 12 382 zł w 2021 roku
• 3377 zł w 2020 roku