REKLAMA POMORSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000240692
NIP
5832909114
REGON
220086149

Podsumowanie

aktywa
215 tys.
przychód
710 tys.
zysk
59 tys.
wartość firmy
832 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSKU
Adres
ZIELONY STOK, 31
Kod pocztowy
80-125
Rejestracja
2005-09-02
Rozpoczęcie działalności
2005-08-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Reklama pomorska osiągnęła 710 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 705 856 zł. Pozostałe przychody to 4605 zł.
Całkowite koszty wyniosły 647 112 zł.
Zysk netto wyniósł 58 744 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -39 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 710 461 zł w 2022 roku.
• 500 657 zł w 2021 roku.
• 257 463 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 12 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 744 zł w 2022 roku.
• 68 750 zł w 2021 roku.
• 4289 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama pomorska wynosi 831 656 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 123 041 zł a 1 776 151 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 831 656 zł w 2022 roku.
• 687 755 zł w 2021 roku.
• 322 802 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Reklama pomorska wyniosła 214 919 zł.
a
ktywa trwałe to 7135 zł.
a
ktywa obrotowe to 207 783 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 214 919 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 164 054 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 865 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 214 919 zł w 2022 roku.
• 147 844 zł w 2021 roku.
• 232 519 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Reklama pomorska wyniosły 50 865 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 214 919 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 865 zł w 2022 roku
• 42 534 zł w 2021 roku
• 53 845 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Reklama pomorska wykazała przychody na poziomie 710 461 zł.
Organizacja zarobiła 65 002 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6258 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 744 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1252 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6258 zł w 2022 roku
• 12 382 zł w 2021 roku
• 3377 zł w 2020 roku

Organizacja Reklama pomorska wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bogoryja Zakrzewski Artur posiada 67 udziałów, które stanowią 67% firmy.
Bogoryja Zakrzewski Michał posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 02.03.2022 jest Bogoryja Zakrzewski Artur kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.09.2005 do 02.03.2022 była B.p. Media kontrolująca 66% udziałów.