AGENCJA PRASOWO-REKLAMOWA ACTIV MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000882718
NIP
7692238424
REGON
388128044

Podsumowanie

aktywa
302 tys.
przychód
827 tys.
zysk
147 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
BEŁCHATÓW
Adres
OSIEDLE DOLNOŚLĄSKIE, 149
Kod pocztowy
97-400
Rejestracja
2021-02-09
Rozpoczęcie działalności
2021-02-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
rafalkurek@interia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja prasowo-reklamowa activ media osiągnęła 827 185 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 827 016 zł. Pozostałe przychody to 169 zł.
Całkowite koszty wyniosły 680 160 zł.
Zysk netto wyniósł 146 856 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 413 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 827 185 zł w 2022 roku.
• 654 055 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 73 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 856 zł w 2022 roku.
• 54 111 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja prasowo-reklamowa activ media wynosi 1 293 355 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 154 475 zł a 2 067 963 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 646 677 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 293 355 zł w 2022 roku.
• 696 813 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja prasowo-reklamowa activ media wyniosła 301 598 zł.
a
ktywa obrotowe to 301 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 301 598 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 205 966 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 631 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 301 598 zł w 2022 roku.
• 143 691 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja prasowo-reklamowa activ media wyniosły 95 631 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 301 598 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 631 zł w 2022 roku
• 84 581 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja prasowo-reklamowa activ media wykazała przychody na poziomie 827 185 zł.
Organizacja zarobiła 146 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 856 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 5650 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja prasowo-reklamowa activ media wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Fijałkowska Kurek Katarzyna posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kurek Rafał posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.