Organizacja Agencja prasowo-reklamowa activ media osiągnęła 827 185 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 827 016 zł. Pozostałe przychody to 169 zł.
Całkowite koszty wyniosły 680 160 zł.
Zysk netto wyniósł 146 856 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 413 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 827 185 zł w 2022 roku.
• 654 055 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 73 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 856 zł w 2022 roku.
• 54 111 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja prasowo-reklamowa activ media wynosi 1 293 355 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
154 475 zł a 2 067 963 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 646 677 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 293 355 zł w 2022 roku.
• 696 813 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja prasowo-reklamowa activ media wyniosła 301 598 zł.
a
ktywa obrotowe to 301 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 301 598 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 205 966 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 631 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 301 598 zł w 2022 roku.
• 143 691 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja prasowo-reklamowa activ media wyniosły 95 631 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 301 598 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 631 zł w 2022 roku
• 84 581 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja prasowo-reklamowa activ media wykazała przychody na poziomie 827 185 zł.
Organizacja zarobiła 146 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 856 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 5650 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku