Organizacja Leed media group osiągnęła 863 932 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 862 033 zł. Pozostałe przychody to 1899 zł.
Całkowite koszty wyniosły 972 889 zł.
Strata netto wyniosła 110 856 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 863 932 zł w 2022 roku.
• 859 283 zł w 2021 roku.
• 991 635 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 57 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -110 856 zł w 2022 roku.
• -83 147 zł w 2021 roku.
• -144 678 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leed media group wynosi 1 379 886 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 287 632 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 379 886 zł w 2022 roku.
• 1 459 928 zł w 2021 roku.
• 1 610 523 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Leed media group wyniosła 3 579 446 zł.
a
ktywa trwałe to 3 325 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 254 399 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 579 446 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 071 908 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 507 538 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -321 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 579 446 zł w 2022 roku.
• 3 983 008 zł w 2021 roku.
• 4 450 176 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Leed media group wyniosły 2 507 538 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 579 446 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -324 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 507 538 zł w 2022 roku
• 2 800 244 zł w 2021 roku
• 3 184 265 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 72% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Leed media group wykazała przychody na poziomie 863 932 zł.
Organizacja zarobiła -110 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -110 856 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku