LEED MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000003468
NIP
8942671425
REGON
932643972

Podsumowanie

aktywa
3,6 mln
przychód
864 tys.
zysk
-111 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
LEGNICKA, 52
Kod pocztowy
54-204
Rejestracja
2001-03-20
Rozpoczęcie działalności
2001-03-20
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Leed media group osiągnęła 863 932 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 862 033 zł. Pozostałe przychody to 1899 zł.
Całkowite koszty wyniosły 972 889 zł.
Strata netto wyniosła 110 856 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 863 932 zł w 2022 roku.
• 859 283 zł w 2021 roku.
• 991 635 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 57 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -110 856 zł w 2022 roku.
• -83 147 zł w 2021 roku.
• -144 678 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leed media group wynosi 1 379 886 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 287 632 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 379 886 zł w 2022 roku.
• 1 459 928 zł w 2021 roku.
• 1 610 523 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Leed media group wyniosła 3 579 446 zł.
a
ktywa trwałe to 3 325 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 254 399 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 579 446 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 071 908 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 507 538 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -321 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 579 446 zł w 2022 roku.
• 3 983 008 zł w 2021 roku.
• 4 450 176 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Leed media group wyniosły 2 507 538 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 579 446 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -324 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 507 538 zł w 2022 roku
• 2 800 244 zł w 2021 roku
• 3 184 265 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 72% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Leed media group wykazała przychody na poziomie 863 932 zł.
Organizacja zarobiła -110 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -110 856 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Leed media group wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Romaszewski Mariusz posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 20.01.2003 jest Romaszewski Mariusz kontrolujący 98% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.03.2001 do 20.01.2003:
• Oksiński Igor (50% udziałów)
• Romaszewski Mariusz (50% udziałów)