VALUE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000240131
NIP
5262879929
REGON
140207988

Podsumowanie

aktywa
164 mln
przychód
466,6 mln
zysk
6,5 mln
wartość firmy
342,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2005-08-29
Rozpoczęcie działalności
2005-09-10
Kapitał zakładowy
500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Value media osiągnęła 466 582 985 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 466 049 272 zł. Pozostałe przychody to 533 712 zł.
Całkowite koszty wyniosły 459 552 884 zł.
Zysk netto wyniósł 6 496 388 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 46 331 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 466 582 985 zł w 2022 roku.
• 281 917 134 zł w 2021 roku.
• 183 766 768 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 292 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 496 388 zł w 2022 roku.
• 5 552 783 zł w 2021 roku.
• 2 150 337 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Value media wynosi 342 309 976 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 269 099 zł a 1 166 457 462 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 277 425 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 342 309 976 zł w 2022 roku.
• 214 717 281 zł w 2021 roku.
• 133 122 088 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Value media wyniosła 163 967 653 zł.
a
ktywa trwałe to 1 495 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 162 472 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 163 967 653 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 025 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 156 942 187 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 103 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 163 967 653 zł w 2022 roku.
• 94 887 965 zł w 2021 roku.
• 69 889 066 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Value media wyniosły 156 942 187 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 163 967 653 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 811 191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 156 942 187 zł w 2022 roku
• 88 806 106 zł w 2021 roku
• 67 209 652 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Value media wykazała przychody na poziomie 466 582 985 zł.
Organizacja zarobiła 7 568 057 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 071 669 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 496 388 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 132 194 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 071 669 zł w 2022 roku
• 2 061 727 zł w 2021 roku
• 673 380 zł w 2020 roku

Organizacja Value media wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 9%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 9%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Group One posiada 9500 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 26.06.2014 jest Group One kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2012 do 26.06.2014 był Hutyra Media Group S.a. kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 17.05.2011 do 18.06.2012 najwięcej udziałów posiadał Hutyra Media Group S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.