SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Największy partner Google w zakresie indywidualnych certyfikacji
Integracja danych oraz strategii w e-commerce
Usługi doradcze w zakresie technologii i analityki
Salestube to agencja marketingowa, która specjalizuje się w integracji technologii MarTech oraz e-commerce, oferując kompleksowe rozwiązania wspierające rozwój marek w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. Organizacja posiada bogate doświadczenie w projektowaniu architektur MarTech, które umożliwiają transformację silosów danych w zintegrowany ekosystem. Dzięki temu klienci mogą w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji oraz podejmować bardziej przemyślane decyzje biznesowe.
Salestube wyróżnia się jako niezależny doradca technologiczny, co oznacza, że oferuje dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, bez preferowania konkretnych platform technicznych, a ich zespół obsługuje ponad 250 klientów na 25 rynkach. W 2023 roku zarządzali budżetami reklamowymi przekraczającymi 200 milionów EUR, co potwierdza ich silną pozycję w branży. Salestube jest również doceniane w środowisku biznesowym, zdobywając liczne nagrody, w tym tytuł największego partnera Google na świecie pod względem certyfikacji indywidualnych oraz wyróżnienie jako Agencja Digitalowa Roku przez Media i Marketing Polska przez trzy kolejne lata. Misją Salestube jest łączenie danych z kreatywnością w celu maksymalizacji sukcesu swoich klientów w e-commerce oraz marketingu online.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Salestube osiągnęła 521 578 078 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 521 572 198 zł. Pozostałe przychody to 5880 zł.
Całkowite koszty wyniosły 515 442 701 zł.
Zysk netto wyniósł 6 129 497 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 64 665 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 521 578 078 zł w 2024 roku.
• 414 648 758 zł w 2023 roku.
• 375 855 723 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 537 051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 129 497 zł w 2024 roku.
• 4 696 644 zł w 2023 roku.
• 5 397 687 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Salestube wynosi 6,59 mln zł.
EBITDA Salestube wynosi 6,8 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
472 920 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 585 756 zł w
2024 roku.
• 6 527 446 zł w
2023 roku.
• 7 036 991 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
486 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 795 453 zł w
2024 roku.
• 6 614 883 zł w
2023 roku.
• 7 100 850 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Salestube wynosi 376 983 828 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 747 123 zł a 1 303 945 194 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 45 661 451 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 376 983 828 zł w 2024 roku.
• 298 891 565 zł w 2023 roku.
• 276 359 496 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Salestube wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Salestube charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 16 823 517
zł.
Koszty operacyjne Salestube wyniosły 514 986 441
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 117 920 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 16 823 517 zł w 2024 roku
• 14 180 705 zł w 2023 roku
• 12 243 537 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Salestube wyniosła 109 164 521 zł.
a
ktywa trwałe to 1 070 538 zł.
a
ktywa obrotowe to 108 093 983 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 109 164 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 329 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 835 024 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 084 435 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 109 164 521 zł w 2024 roku.
• 81 892 798 zł w 2023 roku.
• 83 970 063 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Salestube wyniosły 102 835 024 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 109 164 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 547 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 835 024 zł w 2024 roku
• 76 996 154 zł w 2023 roku
• 78 372 376 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2024 roku
• 94% w 2023 roku
• 93% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Salestube wykazała przychody na poziomie 521 578 078 zł.
Organizacja zarobiła 6 258 713 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 129 216 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 129 497 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -95 931 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 129 216 zł w 2024 roku
• 1 247 954 zł w 2023 roku
• 1 320 617 zł w 2022 roku
Organizacja Salestube wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 9%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 9%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Group One
posiada 4000 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 22.07.2014 jest
Group One
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.04.2012 do 22.07.2014
był Hutyra Media Group S.a.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 27.05.2011 do 05.04.2012 najwięcej udziałów posiadała Tba Komunikacja Marketingowa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 65%.