RL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000697463
NIP
7010719038
REGON
368427070

Podsumowanie

aktywa
6 tys.
przychód
2 tys.
zysk
-213
wartość firmy
4 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2017-09-29
Rozpoczęcie działalności
2017-09-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rl media osiągnęła 2098 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2000 zł. Pozostałe przychody to 98 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2213 zł.
Strata netto wyniosła 213 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2098 zł w 2022 roku.
• 2049 zł w 2021 roku.
• 196 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -43 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -213 zł w 2022 roku.
• -73 zł w 2021 roku.
• -106 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rl media wynosi 4367 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 831 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 873 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4367 zł w 2022 roku.
• 4494 zł w 2021 roku.
• 3314 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rl media wyniosła 5712 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 5612 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5712 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3958 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1754 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5712 zł w 2022 roku.
• 8331 zł w 2021 roku.
• 4350 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Rl media wyniosły 1754 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5712 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1754 zł w 2022 roku
• 4160 zł w 2021 roku
• 106 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rl media wykazała przychody na poziomie 2098 zł.
Organizacja zarobiła -194 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -213 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Rl media wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Value Media posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
5in9 Global posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2023 jest Value Media kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.09.2017 do 22.08.2023 była Value Media kontrolująca 51% udziałów.