MEDIA REPUBLIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000258961
NIP
7010027926
REGON
140591107

Podsumowanie

aktywa
9,1 mln
przychód
33 mln
zysk
1,4 mln
wartość firmy
28,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2006-06-14
Rozpoczęcie działalności
2006-07-01
Kapitał zakładowy
54650,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media republic osiągnęła 32 977 993 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 940 948 zł. Pozostałe przychody to 37 045 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 545 349 zł.
Zysk netto wyniósł 1 395 599 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 435 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 977 993 zł w 2022 roku.
• 21 021 862 zł w 2021 roku.
• 9 112 875 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 69 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 395 599 zł w 2022 roku.
• 650 533 zł w 2021 roku.
• 99 877 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media republic wynosi 28 815 806 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 248 079 zł a 82 444 983 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 285 708 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 815 806 zł w 2022 roku.
• 17 305 986 zł w 2021 roku.
• 6 751 045 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media republic wyniosła 9 057 824 zł.
a
ktywa trwałe to 207 266 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 850 558 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 057 824 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 664 105 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 393 719 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 337 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 057 824 zł w 2022 roku.
• 10 515 614 zł w 2021 roku.
• 5 501 581 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media republic wyniosły 7 393 719 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 057 824 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 268 079 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 393 719 zł w 2022 roku
• 9 596 575 zł w 2021 roku
• 5 133 198 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku
• 93% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media republic wykazała przychody na poziomie 32 977 993 zł.
Organizacja zarobiła 1 785 554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 389 955 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 395 599 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 69 917 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 389 955 zł w 2022 roku
• 227 817 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media republic wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Group One posiada 950 udziałów, które stanowią 86.9% firmy.
Siniarski Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 4.6% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2024 jest Group One kontrolujący 87% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.01.2021 do 07.03.2024 był Group One kontrolując 89% udziałów.
W okresie od 30.08.2016 do 18.01.2021 najwięcej udziałów posiadał Os3 Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 48%.