VALUE MEDIA WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000294518
NIP
8942926983
REGON
020655487

Podsumowanie

aktywa
166 tys.
przychód
762 tys.
zysk
-50 tys.
wartość firmy
551 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
ALEJA GEN. HALLERA, 84
Kod pocztowy
53-203
Rejestracja
2007-12-10
Rozpoczęcie działalności
2008-01-02
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Value media wrocław osiągnęła 761 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 761 148 zł. Pozostałe przychody to 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 810 677 zł.
Strata netto wyniosła 49 529 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -81 827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 761 622 zł w 2022 roku.
• 639 142 zł w 2021 roku.
• 685 406 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -49 529 zł w 2022 roku.
• -2160 zł w 2021 roku.
• 1272 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Value media wrocław wynosi 550 648 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 904 054 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -63 314 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 550 648 zł w 2022 roku.
• 506 141 zł w 2021 roku.
• 543 691 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Value media wrocław wyniosła 165 976 zł.
a
ktywa trwałe to 9255 zł.
a
ktywa obrotowe to 156 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 165 976 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 57 200 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 776 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 165 976 zł w 2022 roku.
• 293 285 zł w 2021 roku.
• 214 809 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -87%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Value media wrocław wyniosły 108 776 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 165 976 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 947 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 776 zł w 2022 roku
• 186 556 zł w 2021 roku
• 105 919 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Value media wrocław wykazała przychody na poziomie 761 622 zł.
Organizacja zarobiła -49 529 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -49 529 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Value media wrocław wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Hernacki Filip posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Hernacka Magdalena posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Hernacki Filip (50% udziałów)
• Hernacka Magdalena (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 10.12.2007 do 23.03.2020 była Value Media kontrolująca 51% udziałów.