Organizacja Commerce media tech osiągnęła 202 357 131 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 202 354 687 zł. Pozostałe przychody to 2444 zł.
Całkowite koszty wyniosły 242 401 664 zł.
Strata netto wyniosła 40 046 977 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 67 452 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 202 357 131 zł w 2022 roku.
• 207 412 629 zł w 2021 roku.
• 39 215 577 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 348 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 046 977 zł w 2022 roku.
• -30 861 764 zł w 2021 roku.
• 2 927 845 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Commerce media tech wynosi 134 904 754 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 505 892 827 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 968 251 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 134 904 754 zł w 2022 roku.
• 138 275 086 zł w 2021 roku.
• 40 054 730 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Commerce media tech wyniosła 154 479 065 zł.
a
ktywa trwałe to 126 469 230 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 009 834 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 154 479 065 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -67 540 102 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 222 019 166 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 493 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 154 479 065 zł w 2022 roku.
• 163 272 266 zł w 2021 roku.
• 171 620 438 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Commerce media tech wyniosły 222 019 166 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 154 479 065 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 74 006 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 222 019 166 zł w 2022 roku
• 190 765 391 zł w 2021 roku
• 168 687 593 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku
• 98% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Commerce media tech wykazała przychody na poziomie 202 357 131 zł.
Organizacja zarobiła -36 336 748 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 710 229 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 046 977 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 236 743 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 710 229 zł w 2022 roku
• 3 070 498 zł w 2021 roku
• 745 368 zł w 2020 roku
Organizacja Commerce media tech wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Centralnic Eu S.e.
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.10.2020 jest
Centralnic Eu S.e.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.02.2020 do 30.10.2020
był Vistra Shelf Companies
kontrolując 100% udziałów.