"DIGITAL MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000147279
NIP
7642293214
REGON
570898258

Podsumowanie

aktywa
814 tys.
przychód
539 tys.
zysk
49 tys.
wartość firmy
789 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PIŁA
Adres
GARCZYŃSKIEGO, 4C
Kod pocztowy
64-920
Rejestracja
2003-01-15
Rozpoczęcie działalności
2000-10-30
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "digital media" osiągnęła 539 142 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 539 142 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 490 043 zł.
Zysk netto wyniósł 49 099 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 539 142 zł w 2022 roku.
• 473 045 zł w 2021 roku.
• 400 455 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 099 zł w 2022 roku.
• 31 573 zł w 2021 roku.
• -18 249 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "digital media" wynosi 788 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 233 097 zł a 1 347 855 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 788 920 zł w 2022 roku.
• 637 929 zł w 2021 roku.
• 439 563 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "digital media" wyniosła 813 804 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 63 414 zł.
a
ktywa obrotowe to 750 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 813 804 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 310 796 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 503 008 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 813 804 zł w 2022 roku.
• 806 572 zł w 2021 roku.
• 781 703 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "digital media" wyniosły 503 008 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 813 804 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 503 008 zł w 2022 roku
• 544 875 zł w 2021 roku
• 551 579 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "digital media" wykazała przychody na poziomie 539 142 zł.
Organizacja zarobiła 52 274 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3175 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 529 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3175 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "digital media" wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 53% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Burdziak Piotr posiada 130 udziałów, które stanowią 65% firmy.
Burdziak Monika posiada 70 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2017 jest Burdziak Piotr kontrolujący 65% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2015 do 22.08.2017 był Burdziak Piotr kontrolując 65% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.07.2006 do 10.06.2015:
• Prządak Adam (35% udziałów)
• Burdziak Piotr (35% udziałów)