"U2 MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000129430
NIP
9512002254
REGON
016455521

Podsumowanie

aktywa
17 mln
przychód
1,1 mln
zysk
841 tys.
wartość firmy
16,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOŁOSKA, 24
Kod pocztowy
02-675
Rejestracja
2002-09-05
Rozpoczęcie działalności
2000-10-03
Kapitał zakładowy
674000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "u2 media" osiągnęła 1 066 964 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 394 zł. Pozostałe przychody to 1 066 571 zł.
Całkowite koszty wyniosły -840 851 zł.
Zysk netto wyniósł 841 245 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 405 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 066 964 zł w 2022 roku.
• 262 453 zł w 2021 roku.
• 3 792 357 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 72 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 841 245 zł w 2022 roku.
• 179 824 zł w 2021 roku.
• 510 119 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "u2 media" wynosi 16 604 087 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 600 447 zł a 66 814 927 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -91 980 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 604 087 zł w 2022 roku.
• 12 791 131 zł w 2021 roku.
• 16 330 710 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "u2 media" wyniosła 16 958 065 zł.
a
ktywa trwałe to 9 332 207 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 625 858 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 958 065 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 703 732 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 254 334 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 458 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 958 065 zł w 2022 roku.
• 16 012 323 zł w 2021 roku.
• 16 471 469 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -6,540%.
Marża netto wyniosła 79%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1309.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "u2 media" wyniosły 254 334 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 958 065 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -283 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 254 334 zł w 2022 roku
• 149 836 zł w 2021 roku
• 788 806 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "u2 media" wykazała przychody na poziomie 1 066 964 zł.
Organizacja zarobiła 1 038 636 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 197 391 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 841 245 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 594 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 197 391 zł w 2022 roku
• 48 347 zł w 2021 roku
• 120 432 zł w 2020 roku

Organizacja "u2 media" wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Craft Worldwide posiada 1348 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 13.02.2014 jest Craft Worldwide kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.06.2012 do 13.02.2014 był Craft Worldwide kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.12.2008 do 12.06.2012 najwięcej udziałów posiadał Mrm Worldwide . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.