VISUAL PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000886788
NIP
6792997583
REGON
120852078

Podsumowanie

aktywa
24,3 mln
przychód
16,6 mln
zysk
3,7 mln
wartość firmy
33,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KOKOTÓW
Adres
, 976
Kod pocztowy
32-002
Rejestracja
2021-03-02
Rozpoczęcie działalności
2008-02-06
Kapitał zakładowy
2400000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Visual promotion osiągnęła 16 624 913 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 539 813 zł. Pozostałe przychody to 85 101 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 881 141 zł.
Zysk netto wyniósł 3 658 672 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 312 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 624 913 zł w 2022 roku.
• 11 219 263 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 829 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 658 672 zł w 2022 roku.
• 3 644 615 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual promotion wynosi 33 761 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8 043 537 zł a 51 221 402 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 880 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 761 498 zł w 2022 roku.
• 27 904 195 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Visual promotion wyniosła 24 332 845 zł.
a
ktywa trwałe to 19 967 959 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 364 885 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 332 845 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 724 715 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 608 129 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 166 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 332 845 zł w 2022 roku.
• 17 550 653 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Visual promotion wyniosły 13 608 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 332 845 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 804 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 608 129 zł w 2022 roku
• 9 755 686 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Visual promotion wykazała przychody na poziomie 16 624 913 zł.
Organizacja zarobiła 4 482 087 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 823 415 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 658 672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 411 708 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 823 415 zł w 2022 roku
• 774 228 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Visual promotion wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kołek Dominik posiada 16000 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Lenart Mariusz posiada 16000 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Lebica Paweł posiada 16000 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.