Visual Promotion s.c. to firma z siedzibą w Krakowie, specjalizująca się w szerokim wachlarzu usług poligraficznych oraz reklamowych. Główne obszary działań firmy obejmują drukowanie oraz oklejanie przed ściankami, a także tworzenie różnorodnych wydruków solwentowych i UV. W ofercie Visual Promotion znajdują się również kasetony, które produkowane są z takich materiałów jak dibond, pleksi czy aluminium, a także litery przestrzenne, tablice i plakaty promocyjne. Firma obsługuje klientów na terenie całej Polski, co czyni ją elastycznym dostawcą usług w dziedzinie reklamy wizualnej. Współpraca z wieloma ekipami montażowymi umożliwia realizowanie projektów równocześnie w różnych lokalizacjach, co pozwala na optymalizację kosztów związanych z dojazdem. Dzięki temu firma może konkurować na rynku i dostarczać swoje usługi nie tylko na terenie Małopolski, ale także w województwach takich jak Mazowieckie, Świętokrzyskie i Śląskie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Visual Promotion osiągnęła 13 437 364 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 432 791 zł. Pozostałe przychody to 4573 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 292 128 zł.
Zysk netto wyniósł 1 140 663 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 359 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 437 364 zł w 2024 roku.
• 10 992 900 zł w 2023 roku.
• 16 624 913 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 285 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 140 663 zł w 2024 roku.
• 53 169 zł w 2023 roku.
• 3 658 672 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Visual Promotion wynosi 2,25 mln zł.
EBITDA Visual Promotion wynosi 3,54 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual Promotion wynosi 21 911 004 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 390 110 zł a 44 747 251 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 477 751 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 911 004 zł w 2024 roku.
• 15 075 887 zł w 2023 roku.
• 33 761 498 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visual Promotion wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Visual Promotion charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 345 865
zł.
Koszty operacyjne Visual Promotion wyniosły 11 184 171
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
586 466 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 345 865 zł w 2024 roku
• 1 976 844 zł w 2023 roku
• 1 411 611 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visual Promotion wyniosła 20 898 698 zł.
a
ktywa trwałe to 17 466 503 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 432 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 898 698 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 186 813 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 711 885 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 224 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 898 698 zł w 2024 roku.
• 22 229 421 zł w 2023 roku.
• 24 332 845 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visual Promotion wyniosły 9 711 885 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 898 698 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 427 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 711 885 zł w 2024 roku
• 12 183 271 zł w 2023 roku
• 13 608 129 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2024 roku
• 55% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visual Promotion wykazała przychody na poziomie 13 437 364 zł.
Organizacja zarobiła 1 530 225 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 389 562 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 140 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 97 391 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 389 562 zł w 2024 roku
• 91 981 zł w 2023 roku
• 823 415 zł w 2022 roku