Organizacja Visual promotion osiągnęła 16 624 913 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 539 813 zł. Pozostałe przychody to 85 101 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 881 141 zł.
Zysk netto wyniósł 3 658 672 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 312 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 624 913 zł w 2022 roku.
• 11 219 263 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 829 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 658 672 zł w 2022 roku.
• 3 644 615 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual promotion wynosi 33 761 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 043 537 zł a 51 221 402 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 880 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 761 498 zł w 2022 roku.
• 27 904 195 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visual promotion wyniosła 24 332 845 zł.
a
ktywa trwałe to 19 967 959 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 364 885 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 332 845 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 724 715 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 608 129 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 166 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 332 845 zł w 2022 roku.
• 17 550 653 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visual promotion wyniosły 13 608 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 332 845 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 804 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 608 129 zł w 2022 roku
• 9 755 686 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visual promotion wykazała przychody na poziomie 16 624 913 zł.
Organizacja zarobiła 4 482 087 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 823 415 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 658 672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 411 708 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 823 415 zł w 2022 roku
• 774 228 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku