RADIOTECHNIKA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000081342
NIP
8980016823
REGON
930090316

Podsumowanie

aktywa
81,9 mln
przychód
94 mln
zysk
4,4 mln
wartość firmy
128,6 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
PIETRZYKOWICE
Adres
FABRYCZNA, 20
Kod pocztowy
55-080
Rejestracja
2002-01-16
Rozpoczęcie działalności
1993-01-01
Kapitał zakładowy
102000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.radiotechnika.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z TRZECH I WIĘCEJ OSÓB DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZANIA W IMIENIU SPÓŁKI, KTÓREGO WARTOŚĆ PRZEKRACZA DWUKROTNOŚĆ WPŁACONEGO KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM OBLIGATORYJNIE PREZESA ZARZĄDU LUB V-CE PREZESA ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Radiotechnika marketing osiągnęła 93 963 192 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 931 119 zł. Pozostałe przychody to 32 073 zł.
Całkowite koszty wyniosły 89 522 367 zł.
Zysk netto wyniósł 4 408 753 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 281 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 963 192 zł w 2021 roku.
• 103 664 786 zł w 2020 roku.
• 94 355 095 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -302 092 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 408 753 zł w 2021 roku.
• 6 811 425 zł w 2020 roku.
• 8 531 474 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Radiotechnika marketing wynosi 128 617 439 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 44 087 527 zł a 257 814 934 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 796 183 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 128 617 439 zł w 2021 roku.
• 143 639 295 zł w 2020 roku.
• 139 954 458 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Radiotechnika marketing wyniosła 81 912 796 zł.
a
ktywa trwałe to 27 824 436 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 088 360 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 912 796 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 64 453 734 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 459 062 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 915 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 912 796 zł w 2021 roku.
• 77 921 714 zł w 2020 roku.
• 77 310 326 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Radiotechnika marketing wyniosły 17 459 062 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 912 796 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -617 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 459 062 zł w 2021 roku
• 14 876 733 zł w 2020 roku
• 20 076 771 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
• 26% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Radiotechnika marketing wykazała przychody na poziomie 93 963 192 zł.
Organizacja zarobiła 4 925 213 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 516 460 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 408 753 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -215 273 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 516 460 zł w 2021 roku
• 1 868 770 zł w 2020 roku
• 1 452 733 zł w 2019 roku

Organizacja Radiotechnika marketing wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Produkcja elementów elektronicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bawaj Jacek posiada 31 udziałów, które stanowią 30.4% firmy.
Dras Marek posiada 21 udziałów, które stanowią 20.6% firmy.
Bawaj Marcin posiada 20 udziałów, które stanowią 19.6% firmy.
Dras Chmielewska Agata posiada 15 udziałów, które stanowią 14.7% firmy.
Dras Szymon posiada 15 udziałów, które stanowią 14.7% firmy.
Największym udziałowcem od 06.04.2023 jest Bawaj Jacek kontrolujący 30% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.09.2013 do 06.04.2023:
• Dras Marek (45% udziałów)
• Bawaj Jacek (45% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.01.2002 do 05.09.2013:
• Dras Marek (50% udziałów)
• Bawaj Jacek (50% udziałów)