SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD WIELOOSOBOWY - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEDNOOSOBOWY - JEDNOOSOBOWO CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Brand Connection osiągnęła 111 353 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 111 352 zł.
Całkowite koszty wyniosły -65 217 zł.
Zysk netto wyniósł 65 217 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 273 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 353 zł w 2024 roku.
• 129 786 zł w 2023 roku.
• 103 557 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -172 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 217 zł w 2024 roku.
• 82 714 zł w 2023 roku.
• 70 519 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Connection wynosi -39 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
202 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -39 118 zł w
2024 roku.
• -38 810 zł w
2023 roku.
• -26 074 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Connection wynosi 1 975 482 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
167 029 zł a 8 748 681 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 2 923 419 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 975 482 zł w 2024 roku.
• 2 008 844 zł w 2023 roku.
• 1 880 545 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Connection wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Connection wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Connection charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Connection wynosi 202 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 765 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 765 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
194 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 202 tys. zł w 2024 roku.
• 197 tys. zł w 2023 roku.
• 189 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 765 tys. zł w 2024 roku.
• 743 tys. zł w 2023 roku.
• 714 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand Connection wyniosły 39 119
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Connection wyniosła 2 188 444 zł.
a
ktywa trwałe to 74 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 188 370 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 188 444 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 187 170 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1274 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 154 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 188 444 zł w 2024 roku.
• 2 130 587 zł w 2023 roku.
• 2 046 127 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -5,147,157%.
Marża netto wyniosła 59%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -735310.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Connection wyniosły 1274 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 188 444 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -310 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1274 zł w 2024 roku
• 8634 zł w 2023 roku
• 6888 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Connection wykazała przychody na poziomie 111 353 zł.
Organizacja zarobiła 71 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6470 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 217 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -41 971 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6470 zł w 2024 roku
• 8261 zł w 2023 roku
• 6962 zł w 2022 roku