BRAND CONNECTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000063281
NIP
5262493555
REGON
016408906

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
104 tys.
zysk
71 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOŁOSKA, 24
Kod pocztowy
02-675
Rejestracja
2001-11-19
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD WIELOOSOBOWY - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEDNOOSOBOWY - JEDNOOSOBOWO CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand connection osiągnęła 103 557 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 103 556 zł.
Całkowite koszty wyniosły -70 518 zł.
Zysk netto wyniósł 70 519 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 784 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 103 557 zł w 2022 roku.
• 95 709 zł w 2021 roku.
• 10 433 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -240 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 70 519 zł w 2022 roku.
• 189 758 zł w 2021 roku.
• -35 602 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand connection wynosi 1 880 545 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 155 336 zł a 8 156 956 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 111 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 880 545 zł w 2022 roku.
• 2 299 378 zł w 2021 roku.
• 1 341 177 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand connection wyniosła 2 046 127 zł.
a
ktywa trwałe to 35 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 046 092 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 046 127 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 039 239 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6888 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -3 044 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 046 127 zł w 2022 roku.
• 1 973 247 zł w 2021 roku.
• 1 791 245 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -1,542,845%.
Marża netto wyniosła 68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -308572.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand connection wyniosły 6888 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 046 127 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -433 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6888 zł w 2022 roku
• 4527 zł w 2021 roku
• 12 284 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand connection wykazała przychody na poziomie 103 557 zł.
Organizacja zarobiła 77 481 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6962 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 70 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -58 661 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6962 zł w 2022 roku
• 18 774 zł w 2021 roku
• 3477 zł w 2020 roku

Organizacja Brand connection wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Initiative Media Warszawa posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 24.01.2006 jest Initiative Media Warszawa kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.11.2001 do 24.01.2006 była Initiative Media Warszawa kontrolująca 100% udziałów.