Wdrażanie innowacyjnych technologii bezpieczeństwa drogowego
Dostawy oznakowania na teren całej Polski
Produkcja znaków aktywnych opartych na LED
Oferowanie systemów oświetlenia drogowego bazujących na energii odnawialnej
Firma JD INŻYNIERIA RUCHU od ponad 30 lat specjalizuje się w inżynierii ruchu drogowego, dostarczając zaawansowane rozwiązania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Z początkiem działalności w 1984 roku firma realizowała projekty organizacji ruchu na parkingach strzeżonych w Warszawie, a także zajmowała się utrzymaniem oznakowania ulic w różnych miastach Polski. Pierwsze zadania obejmowały renowację starych znaków drogowych, które przywracano do obiegu za pomocą piaskowania i malowania farbami ftalowymi. Od 1987 roku JD INŻYNIERIA RUCHU zaczęła produkować własne znaki odblaskowe, co oznaczało znaczący krok w rozwoju firmy.Na przestrzeni lat firma rozszerzyła swoją działalność i stała się jednym z głównych dostawców znaków drogowych dla Warszawy oraz innych miast w Polsce, takich jak Białystok, Łódź, Konin czy Starogard Gdański. Wśród kluczowych kontraktów znajdują się m.in. wymiana oznakowania drogowskazowego na drogach krajowych, ustawienie znaków informacyjnych na odcinku Warszawa-Świecko oraz oznakowanie przejść granicznych.Strategia firmy opiera się na wdrażaniu innowacyjnych technologii. JD INŻYNIERIA RUCHU była pionierem na polskim rynku w zakresie produkcji znaków o podwójnie zagiętych narożach oraz aktywnego oznakowania drogowego opartego na technologii LED. Firma oferuje nowoczesne elementy infrastruktury drogowej, takie jak znaki zmiennej treści, programowalne tablice diodowe, znaki sterowane drogą radiową, tablice radarowe oraz ostrzegawcze. Od 2007 roku w ofercie znajduje się również Solarny System Oświetlenia Dróg, który wykorzystuje odnawialne źródła energii do oświetlania infrastruktury drogowej. JD INŻYNIERIA RUCHU zdobyła liczne nagrody i certyfikaty, potwierdzające wysoką jakość i niezawodność oferowanych rozwiązań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja JD Inżynieria Ruchu osiągnęła 8 754 413 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 754 410 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 374 512 zł.
Strata netto wyniosła 620 102 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 105 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 754 413 zł w 2024 roku.
• 10 241 935 zł w 2023 roku.
• 12 964 691 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -671 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -620 102 zł w 2024 roku.
• 673 200 zł w 2023 roku.
• 722 230 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT JD Inżynieria Ruchu wynosi -599 tys. zł.
EBITDA JD Inżynieria Ruchu wynosi -474 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
701 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -599 347 zł w
2024 roku.
• 898 311 zł w
2023 roku.
• 804 429 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
719 779 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -474 029 zł w
2024 roku.
• 1 005 650 zł w
2023 roku.
• 965 529 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji JD Inżynieria Ruchu wynosi 9 959 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 992 633 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 263 900 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 959 894 zł w 2024 roku.
• 14 221 906 zł w 2023 roku.
• 16 487 693 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji JD Inżynieria Ruchu wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,202% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
JD Inżynieria Ruchu charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 491 070
zł.
Koszty operacyjne JD Inżynieria Ruchu wyniosły 9 353 757
zł.
Wynagrodzenia stanowią 48%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
283 278 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 491 070 zł w 2024 roku
• 3 979 455 zł w 2023 roku
• 3 924 514 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
48% w 2024 roku
•
43% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów JD Inżynieria Ruchu wyniosła 6 666 035 zł.
a
ktywa trwałe to 3 581 560 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 084 474 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 666 035 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 498 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 167 877 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -317 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 666 035 zł w 2024 roku.
• 7 603 488 zł w 2023 roku.
• 7 301 955 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania JD Inżynieria Ruchu wyniosły 1 167 877 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 666 035 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 236 725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 167 877 zł w 2024 roku
• 1 335 288 zł w 2023 roku
• 694 427 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 18% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja JD Inżynieria Ruchu wykazała przychody na poziomie 8 754 413 zł.
Organizacja zarobiła -620 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -620 102 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 186 261 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja JD Inżynieria Ruchu wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki