AGENCJA SOCIAL MEDIA YO ME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000893513
NIP
1133031112
REGON
388653017

Podsumowanie

aktywa
123 tys.
przychód
620 tys.
zysk
66 tys.
wartość firmy
745 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MEKSYKAŃSKA, 6
Kod pocztowy
03-948
Rejestracja
2021-04-09
Rozpoczęcie działalności
2021-04-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
yome.biuro@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja social media yo me osiągnęła 620 017 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 619 665 zł. Pozostałe przychody to 352 zł.
Całkowite koszty wyniosły 553 762 zł.
Zysk netto wyniósł 65 903 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 310 009 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 620 017 zł w 2022 roku.
• 189 030 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 32 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 903 zł w 2022 roku.
• 20 181 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja social media yo me wynosi 745 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 68 313 zł a 1 550 043 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 372 635 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 745 270 zł w 2022 roku.
• 225 629 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja social media yo me wyniosła 123 229 zł.
a
ktywa obrotowe to 123 229 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 123 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 91 084 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 145 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 123 229 zł w 2022 roku.
• 35 374 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 53%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja social media yo me wyniosły 32 145 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 123 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 145 zł w 2022 roku
• 10 193 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja social media yo me wykazała przychody na poziomie 620 017 zł.
Organizacja zarobiła 72 238 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6335 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 903 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3168 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6335 zł w 2022 roku
• 2022 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja social media yo me wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kubica Dominik posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Michalak Maciej posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.