MARKETING POINT 360 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000606512
NIP
9512408246
REGON
363928531

Podsumowanie

aktywa
233 tys.
przychód
424 tys.
zysk
31 tys.
wartość firmy
426 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŻWIRKI I WIGURY, 16A
Kod pocztowy
02-092
Rejestracja
2016-03-09
Rozpoczęcie działalności
2016-03-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing point 360 osiągnęła 424 183 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 405 542 zł. Pozostałe przychody to 18 640 zł.
Całkowite koszty wyniosły 374 769 zł.
Zysk netto wyniósł 30 774 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 031 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 424 183 zł w 2021 roku.
• 433 889 zł w 2020 roku.
• 1 063 717 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 27 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 774 zł w 2021 roku.
• 23 898 zł w 2020 roku.
• 109 857 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing point 360 wynosi 426 213 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 20 330 zł a 1 060 456 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -651 666 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 426 213 zł w 2021 roku.
• 384 852 zł w 2020 roku.
• 1 148 572 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing point 360 wyniosła 233 070 zł.
a
ktywa obrotowe to 233 070 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 233 070 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 107 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 205 964 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -38 734 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 233 070 zł w 2021 roku.
• 120 402 zł w 2020 roku.
• 384 275 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 114%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing point 360 wyniosły 205 964 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 233 070 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -69 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 205 964 zł w 2021 roku
• 124 069 zł w 2020 roku
• 411 840 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2021 roku
• 103% w 2020 roku
• 107% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing point 360 wykazała przychody na poziomie 424 183 zł.
Organizacja zarobiła 32 781 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2007 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 774 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 502 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2007 zł w 2021 roku
• 678 zł w 2020 roku
• 7545 zł w 2019 roku

Organizacja Marketing point 360 wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Boszko Katarzyna posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 10.11.2017 jest Boszko Katarzyna kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.03.2016 do 10.11.2017 był Ncf kontrolując 99% udziałów.