SATURO MARKETING AND PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000875437
NIP
7792521935
REGON
387785923

Podsumowanie

aktywa
921 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
543 tys.
wartość firmy
3,7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. KOMORNICKA, 10
Kod pocztowy
60-101
Rejestracja
2020-12-28
Rozpoczęcie działalności
2020-12-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
saturo.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Saturo marketing and pr osiągnęła 1 644 062 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 642 764 zł. Pozostałe przychody to 1298 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 099 973 zł.
Zysk netto wyniósł 542 791 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 822 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 644 062 zł w 2022 roku.
• 591 496 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 271 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 542 791 zł w 2022 roku.
• 41 264 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Saturo marketing and pr wynosi 3 708 998 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 441 791 zł a 7 599 079 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 854 499 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 708 998 zł w 2022 roku.
• 594 082 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Saturo marketing and pr wyniosła 921 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 921 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 921 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 589 055 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 332 437 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 460 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 921 492 zł w 2022 roku.
• 55 261 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 37%.
Marża netto wyniosła 33%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Saturo marketing and pr wyniosły 332 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 921 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 166 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 332 437 zł w 2022 roku
• 8997 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Saturo marketing and pr wykazała przychody na poziomie 1 644 062 zł.
Organizacja zarobiła 600 126 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 57 335 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 542 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 668 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 57 335 zł w 2022 roku
• 4200 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Saturo marketing and pr wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Milanowski Paweł posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.