MARKETING CONSULTANTS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000746703
NIP
9482615442
REGON
381144991

Podsumowanie

aktywa
6,9 mln
przychód
9,2 mln
zysk
1,6 mln
wartość firmy
17,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
RADOM
Adres
UL. 1905 ROKU, 21
Kod pocztowy
26-600
Rejestracja
2018-08-30
Rozpoczęcie działalności
2018-08-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing consultants international osiągnęła 9 180 366 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 180 366 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 627 799 zł.
Zysk netto wyniósł 1 552 567 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 836 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 180 366 zł w 2022 roku.
• 5 524 013 zł w 2021 roku.
• 5 080 354 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 310 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 552 567 zł w 2022 roku.
• 1 440 130 zł w 2021 roku.
• 3 324 088 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing consultants international wynosi 17 095 268 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 764 756 zł a 25 412 030 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 419 054 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 095 268 zł w 2022 roku.
• 13 043 527 zł w 2021 roku.
• 19 203 488 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing consultants international wyniosła 6 885 216 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 885 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 885 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 353 007 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 532 208 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 377 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 885 216 zł w 2022 roku.
• 5 630 213 zł w 2021 roku.
• 4 078 976 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing consultants international wyniosły 532 208 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 885 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 532 208 zł w 2022 roku
• 829 773 zł w 2021 roku
• 718 665 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing consultants international wykazała przychody na poziomie 9 180 366 zł.
Organizacja zarobiła 1 869 785 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 317 218 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 552 567 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 63 444 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 317 218 zł w 2022 roku
• 145 608 zł w 2021 roku
• 318 172 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing consultants international wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Villegas Cespedes Nelson posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.01.2019 jest Villegas Cespedes Nelson Eddy kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.08.2018 do 04.01.2019 był Małek Piotr kontrolując 100% udziałów.