Organizacja Marketing Consultants International osiągnęła 4 046 532 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 046 476 zł. Pozostałe przychody to 56 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 226 161 zł.
Zysk netto wyniósł 820 315 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 578 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 046 532 zł w 2024 roku.
• 8 948 399 zł w 2023 roku.
• 9 180 366 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 117 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 820 315 zł w 2024 roku.
• 503 256 zł w 2023 roku.
• 1 552 567 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing Consultants International wynosi 1,08 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing Consultants International wynosi 11 736 380 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 757 433 zł a 30 706 312 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 676 626 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 736 380 zł w 2024 roku.
• 13 120 819 zł w 2023 roku.
• 17 095 268 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing Consultants International wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing Consultants International charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 61 748
zł.
Koszty operacyjne Marketing Consultants International wyniosły 2 961 948
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8821 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 61 748 zł w 2024 roku
• 51 252 zł w 2023 roku
• 39 166 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing Consultants International wyniosła 8 028 261 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 028 261 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 028 261 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 676 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 351 683 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 146 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 028 261 zł w 2024 roku.
• 7 391 647 zł w 2023 roku.
• 6 885 216 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing Consultants International wyniosły 351 683 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 028 261 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 351 683 zł w 2024 roku
• 535 384 zł w 2023 roku
• 532 208 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing Consultants International wykazała przychody na poziomie 4 046 532 zł.
Organizacja zarobiła 902 243 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 81 928 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 820 315 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 704 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 81 928 zł w 2024 roku
• 50 016 zł w 2023 roku
• 317 218 zł w 2022 roku
Organizacja Marketing Consultants International wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.07%.