Organizacja Marketing Consultants International osiągnęła 4 046 532 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 046 476 zł. Pozostałe przychody to 56 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 226 161 zł.
Zysk netto wyniósł 820 315 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 578 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 046 532 zł w 2024 roku.
• 8 948 399 zł w 2023 roku.
• 9 180 366 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 117 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 820 315 zł w 2024 roku.
• 503 256 zł w 2023 roku.
• 1 552 567 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing Consultants International wynosi 1,08 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing Consultants International wynosi 11 736 380 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 757 433 zł a 30 706 312 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 676 626 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 736 380 zł w 2024 roku.
• 13 120 819 zł w 2023 roku.
• 17 095 268 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Marketing Consultants International wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,123% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing Consultants International wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing Consultants International charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Marketing Consultants International wynosi 805 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 121 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2,69 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 121 tys. zł a 2,69 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
115 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 805 tys. zł w 2024 roku.
• 773 tys. zł w 2023 roku.
• 790 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 121 tys. zł w 2024 roku.
• 101 tys. zł w 2023 roku.
• 275 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2,69 mln zł w 2024 roku.
• 2,4 mln zł w 2023 roku.
• 2,22 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 61 748
zł.
Koszty operacyjne Marketing Consultants International wyniosły 2 961 948
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8821 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 61 748 zł w 2024 roku
• 51 252 zł w 2023 roku
• 39 166 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing Consultants International wyniosła 8 028 261 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 028 261 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 028 261 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 676 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 351 683 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 146 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 028 261 zł w 2024 roku.
• 7 391 647 zł w 2023 roku.
• 6 885 216 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing Consultants International wyniosły 351 683 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 028 261 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 351 683 zł w 2024 roku
• 535 384 zł w 2023 roku
• 532 208 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing Consultants International wykazała przychody na poziomie 4 046 532 zł.
Organizacja zarobiła 902 243 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 81 928 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 820 315 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 704 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 81 928 zł w 2024 roku
• 50 016 zł w 2023 roku
• 317 218 zł w 2022 roku
Organizacja Marketing Consultants International wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.06%.