Organizacja Promotraffic osiągnęła 24 340 262 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 320 712 zł. Pozostałe przychody to 19 550 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 056 775 zł.
Zysk netto wyniósł 1 263 937 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 414 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 340 262 zł w 2022 roku.
• 21 421 358 zł w 2021 roku.
• 15 053 494 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 213 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 263 937 zł w 2022 roku.
• 1 163 515 zł w 2021 roku.
• 728 813 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promotraffic wynosi 22 882 643 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 600 055 zł a 60 850 655 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 327 327 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 882 643 zł w 2022 roku.
• 20 103 668 zł w 2021 roku.
• 14 036 137 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promotraffic wyniosła 5 994 664 zł.
a
ktywa trwałe to 1 272 061 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 722 603 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 994 664 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 133 407 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 861 257 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 437 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 994 664 zł w 2022 roku.
• 5 869 289 zł w 2021 roku.
• 4 769 180 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promotraffic wyniosły 3 861 257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 994 664 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 175 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 861 257 zł w 2022 roku
• 4 311 021 zł w 2021 roku
• 3 322 219 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promotraffic wykazała przychody na poziomie 24 340 262 zł.
Organizacja zarobiła 1 584 234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 320 297 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 263 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 60 095 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 320 297 zł w 2022 roku
• 228 770 zł w 2021 roku
• 224 553 zł w 2020 roku
Organizacja Promotraffic wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.5%.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Smajek Michał (33% udziałów)
• Kucharski Krystian (33% udziałów)
• Stolarczyk Robert (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.08.2020 do 15.04.2021:
• Smajek Michał (33% udziałów)
• Kucharski Krystian (33% udziałów)
• Stolarczyk Robert (33% udziałów)
W okresie od 08.05.2020 do 20.08.2020 najwięcej udziałów posiadał Promoholding . Jego udziały w tym czasie wynosiły 43%.