MEDIA CHOICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000772889
NIP
8992747679
REGON
022273399

Podsumowanie

aktywa
6,9 mln
przychód
16,7 mln
zysk
2,4 mln
wartość firmy
23,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. KRAKOWSKA, 29
Kod pocztowy
50-424
Rejestracja
2019-02-21
Rozpoczęcie działalności
2013-10-16
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media choice osiągnęła 16 725 626 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 704 756 zł. Pozostałe przychody to 20 870 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 283 403 zł.
Zysk netto wyniósł 2 421 353 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 796 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 725 626 zł w 2022 roku.
• 10 574 321 zł w 2021 roku.
• 20 976 444 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 77 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 421 353 zł w 2022 roku.
• 1 116 691 zł w 2021 roku.
• 5 585 097 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media choice wynosi 23 704 350 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 868 520 zł a 41 814 065 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 569 065 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 704 350 zł w 2022 roku.
• 12 568 815 zł w 2021 roku.
• 40 728 494 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media choice wyniosła 6 858 171 zł.
a
ktywa trwałe to 243 759 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 614 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 858 171 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 824 694 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 033 477 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 560 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 858 171 zł w 2022 roku.
• 6 391 337 zł w 2021 roku.
• 6 685 414 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media choice wyniosły 3 033 477 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 858 171 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 479 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 033 477 zł w 2022 roku
• 4 987 997 zł w 2021 roku
• 813 667 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media choice wykazała przychody na poziomie 16 725 626 zł.
Organizacja zarobiła 2 998 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 577 625 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 421 353 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 144 406 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 577 625 zł w 2022 roku
• 265 129 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media choice wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki