BRAND KOLEKTYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000956342
NIP
5213957658
REGON
521353502

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
3,1 mln
zysk
777 tys.
wartość firmy
5,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŚWIERADOWSKA, 47
Kod pocztowy
02-662
Rejestracja
2022-02-25
Rozpoczęcie działalności
2022-02-25
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
brandkolektyw.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand kolektyw osiągnęła 3 138 291 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 138 291 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 360 898 zł.
Zysk netto wyniósł 777 393 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 138 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 138 291 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 777 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 777 393 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand kolektyw wynosi 5 799 813 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 598 045 zł a 10 883 508 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 799 813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 799 813 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand kolektyw wyniosła 1 238 134 zł.
a
ktywa trwałe to 7500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 230 634 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 238 134 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 797 393 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 440 741 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 238 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 238 134 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand kolektyw wyniosły 440 741 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 238 134 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 440 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 440 741 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand kolektyw wykazała przychody na poziomie 3 138 291 zł.
Organizacja zarobiła 854 500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 77 107 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 777 393 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 77 107 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 77 107 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand kolektyw wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Michaluk Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ubych Dominik posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.