Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych
Projektowanie i wdrażanie stron internetowych
Produkcja animacji i materiałów wideo
Wsparcie w kampaniach mobilnych
Brand Kolektyw to niezależna agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, która łączy kreatywne podejście z cyfrowym ukierunkowaniem. Zespół składa się z pasjonatów świata cyfrowego, którzy doskonale rozumieją skomplikowane wyzwania komunikacyjne i potrafią znaleźć proste oraz efektywne rozwiązania. Agencja stawia na jakość pracy, podkreślając istotność każdego detalu, od projektowania po kodowanie. Brand Kolektyw wierzy, że mniejsze agencje mają potencjał, aby osiągać większe sukcesy dzięki bardziej efektywnemu zarządzaniu projektami. Główne usługi obejmują tworzenie strategii komunikacyjnych, efektywną komunikację w mediach społecznościowych oraz projektowanie i wdrażanie stron internetowych. Ponadto, agencja zajmuje się tworzeniem treści wizualnych, animacji i prowadzeniem kampanii mobilnych. Współpracuje z czołowymi polskimi blogerami i influencerami, co pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W skład zespołu wchodzą doświadczeni profesjonaliści, w tym współzałożyciele, którzy dostarczają najwyższej jakości usługi w obszarze marketingu cyfrowego i komunikacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand Kolektyw osiągnęła 5 336 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 336 738 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 260 878 zł.
Zysk netto wyniósł 75 859 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 778 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 336 738 zł w 2024 roku.
• 3 685 352 zł w 2023 roku.
• 3 138 291 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 75 859 zł w 2024 roku.
• 216 881 zł w 2023 roku.
• 777 393 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Kolektyw wynosi 96 tys. zł.
EBITDA Brand Kolektyw wynosi 96 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Kolektyw wynosi 4 678 862 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
758 592 zł a 13 341 844 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 559 621 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 678 862 zł w 2024 roku.
• 4 085 129 zł w 2023 roku.
• 5 799 813 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Kolektyw wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Kolektyw charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 895 277
zł.
Koszty operacyjne Brand Kolektyw wyniosły 5 241 097
zł.
Wynagrodzenia stanowią 36%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
631 759 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 895 277 zł w 2024 roku
• 1 439 841 zł w 2023 roku
• 584 416 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
36% w 2024 roku
•
42% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Kolektyw wyniosła 1 379 906 zł.
a
ktywa trwałe to 7500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 372 406 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 379 906 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 090 133 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 289 773 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 459 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 379 906 zł w 2024 roku.
• 1 320 221 zł w 2023 roku.
• 1 238 134 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Kolektyw wyniosły 289 773 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 379 906 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 96 591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 289 773 zł w 2024 roku
• 305 947 zł w 2023 roku
• 440 741 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 23% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Kolektyw wykazała przychody na poziomie 5 336 738 zł.
Organizacja zarobiła 85 188 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9329 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 75 859 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3110 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9329 zł w 2024 roku
• 22 706 zł w 2023 roku
• 77 107 zł w 2022 roku