Organizacja Brand kolektyw osiągnęła 3 138 291 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 138 291 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 360 898 zł.
Zysk netto wyniósł 777 393 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 138 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 138 291 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 777 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 777 393 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand kolektyw wynosi 5 799 813 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
598 045 zł a 10 883 508 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 799 813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 799 813 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand kolektyw wyniosła 1 238 134 zł.
a
ktywa trwałe to 7500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 230 634 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 238 134 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 797 393 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 440 741 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 238 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 238 134 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand kolektyw wyniosły 440 741 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 238 134 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 440 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 440 741 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand kolektyw wykazała przychody na poziomie 3 138 291 zł.
Organizacja zarobiła 854 500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 77 107 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 777 393 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 77 107 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 77 107 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku