WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNIE KOMPLEMENTARIUSZOM. KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BRAND REPUBLIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS NR 0000500025). SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO REPREZENTACJI JEST UPRAWNIONY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI PREZES ZARZĄDU AGNIESZKA MAGDALENA SZUMIELEWICZ.
Organizacja Brand Republic osiągnęła 4 721 322 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 721 322 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 034 997 zł.
Zysk netto wyniósł 686 325 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 721 322 zł w 2024 roku.
• 3 532 142 zł w 2023 roku.
• 3 110 976 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 686 325 zł w 2024 roku.
• 644 803 zł w 2023 roku.
• 470 063 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Republic wynosi 772 tys. zł.
EBITDA Brand Republic wynosi 772 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
43 896 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 772 345 zł w
2024 roku.
• 722 693 zł w
2023 roku.
• 534 059 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
39 515 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 772 345 zł w
2024 roku.
• 722 693 zł w
2023 roku.
• 534 059 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Republic wynosi 6 868 243 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
975 396 zł a 11 803 304 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 454 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 868 243 zł w 2024 roku.
• 5 806 847 zł w 2023 roku.
• 4 699 304 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Republic wynosi 3,06%. To oznacza, że firma ma szansę 3,06% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,06% w 2024 roku.
• 3,07% w 2023 roku.
• 3,07% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Republic wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Republic charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Republic wynosi 215 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 116 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 446 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 116 tys. zł a 446 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
7 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 215 tys. zł w 2024 roku.
• 186 tys. zł w 2023 roku.
• 155 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 116 tys. zł w 2024 roku.
• 106 tys. zł w 2023 roku.
• 80 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 446 tys. zł w 2024 roku.
• 399 tys. zł w 2023 roku.
• 339 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 171 148
zł.
Koszty operacyjne Brand Republic wyniosły 3 948 976
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-34 597 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 171 148 zł w 2024 roku
• 39 631 zł w 2023 roku
• 57 714 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Republic wyniosła 1 651 933 zł.
a
ktywa trwałe to 25 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 626 933 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 651 933 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 300 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 351 405 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 73 591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 651 933 zł w 2024 roku.
• 2 071 359 zł w 2023 roku.
• 1 228 174 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Republic wyniosły 351 405 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 651 933 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 113 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 351 405 zł w 2024 roku
• 907 529 zł w 2023 roku
• 234 751 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Republic wykazała przychody na poziomie 4 721 322 zł.
Organizacja zarobiła 772 344 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 86 019 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 686 325 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 288 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 86 019 zł w 2024 roku
• 80 887 zł w 2023 roku
• 54 449 zł w 2022 roku