BRAND REPUBLIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000511604
NIP
1181746369
REGON
015778446

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
3,5 mln
zysk
645 tys.
wartość firmy
5,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KAZIMIERZA KURATOWSKIEGO, 2
Kod pocztowy
02-747
Rejestracja
2014-05-30
Rozpoczęcie działalności
2004-08-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNIE KOMPLEMENTARIUSZOM. KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BRAND REPUBLIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS NR 0000500025). SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO REPREZENTACJI JEST UPRAWNIONY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI PREZES ZARZĄDU AGNIESZKA MAGDALENA SZUMIELEWICZ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand republic osiągnęła 3 532 142 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 524 133 zł. Pozostałe przychody to 8008 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 879 330 zł.
Zysk netto wyniósł 644 803 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -118 848 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 532 142 zł w 2023 roku.
• 3 110 976 zł w 2022 roku.
• 3 371 782 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 31 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 644 803 zł w 2023 roku.
• 470 063 zł w 2022 roku.
• 546 924 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand republic wynosi 5 806 847 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 872 872 zł a 9 027 248 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 61 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 806 847 zł w 2023 roku.
• 4 699 304 zł w 2022 roku.
• 5 015 543 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand republic wyniosła 2 071 359 zł.
a
ktywa trwałe to 25 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 046 359 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 071 359 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 163 829 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 907 529 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 071 359 zł w 2023 roku.
• 1 228 174 zł w 2022 roku.
• 970 043 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand republic wyniosły 907 529 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 071 359 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 133 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 907 529 zł w 2023 roku
• 234 751 zł w 2022 roku
• 196 722 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand republic wykazała przychody na poziomie 3 532 142 zł.
Organizacja zarobiła 725 690 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 80 887 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 644 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 481 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 80 887 zł w 2023 roku
• 54 449 zł w 2022 roku
• 60 795 zł w 2021 roku

Organizacja Brand republic wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki