GLOBAL SHOPPER MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000690923
NIP
9522166543
REGON
368037430

Podsumowanie

aktywa
3,3 mln
przychód
4,3 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
9,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARYSIŃSKA, 4C
Kod pocztowy
04-617
Rejestracja
2017-08-16
Rozpoczęcie działalności
2017-08-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Global shopper marketing osiągnęła 4 329 102 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 284 812 zł. Pozostałe przychody to 44 291 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 062 053 zł.
Zysk netto wyniósł 1 222 758 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 082 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 329 102 zł w 2021 roku.
• 3 832 083 zł w 2020 roku.
• 4 759 663 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 305 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 222 758 zł w 2021 roku.
• 556 439 zł w 2020 roku.
• 897 239 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global shopper marketing wynosi 9 567 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 790 769 zł a 17 118 618 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 391 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 567 871 zł w 2021 roku.
• 6 033 832 zł w 2020 roku.
• 7 848 315 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Global shopper marketing wyniosła 3 251 484 zł.
a
ktywa trwałe to 569 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 681 901 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 251 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 387 692 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 863 792 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 812 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 251 484 zł w 2021 roku.
• 2 477 490 zł w 2020 roku.
• 1 830 393 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Global shopper marketing wyniosły 863 792 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 251 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 215 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 863 792 zł w 2021 roku
• 806 352 zł w 2020 roku
• 382 059 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku
• 21% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Global shopper marketing wykazała przychody na poziomie 4 329 102 zł.
Organizacja zarobiła 1 340 829 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 071 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 222 758 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 518 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 071 zł w 2021 roku
• 88 856 zł w 2020 roku
• 100 943 zł w 2019 roku

Organizacja Global shopper marketing wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Złotowski Dariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Olipra Maciej posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.