GLOBAL SHOPPER MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000690923NIP
9522166543REGON
368037430
Podsumowanie
aktywa
3,3 mln
przychód
4,3 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
9,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARYSIŃSKA, 4C
Kod pocztowy
04-617
Rejestracja
2017-08-16
Rozpoczęcie działalności
2017-08-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE
Organizacja Global shopper marketing osiągnęła 4 329 102 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 284 812 zł. Pozostałe przychody to 44 291 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 062 053 zł.
Zysk netto wyniósł 1 222 758 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 082 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 329 102 zł w 2021 roku.
• 3 832 083 zł w 2020 roku.
• 4 759 663 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 305 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 222 758 zł w 2021 roku.
• 556 439 zł w 2020 roku.
• 897 239 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global shopper marketing wynosi 9 567 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 790 769 zł a 17 118 618 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 391 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 567 871 zł w 2021 roku.
• 6 033 832 zł w 2020 roku.
• 7 848 315 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global shopper marketing wyniosła 3 251 484 zł.
a
ktywa trwałe to 569 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 681 901 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 251 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 387 692 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 863 792 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 812 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 251 484 zł w 2021 roku.
• 2 477 490 zł w 2020 roku.
• 1 830 393 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global shopper marketing wyniosły 863 792 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 251 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 215 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 863 792 zł w 2021 roku
• 806 352 zł w 2020 roku
• 382 059 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku
• 21% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global shopper marketing wykazała przychody na poziomie 4 329 102 zł.
Organizacja zarobiła 1 340 829 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 071 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 222 758 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 518 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 071 zł w 2021 roku
• 88 856 zł w 2020 roku
• 100 943 zł w 2019 roku