SONOCO CONSUMER PRODUCTS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000702553
NIP
7752656333
REGON
368684909

Podsumowanie

aktywa
265,8 mln
przychód
304,4 mln
zysk
54,4 mln
wartość firmy
593,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
KUTNO
Adres
UL. WSCHODNIA, 3A
Kod pocztowy
99-300
Rejestracja
2017-11-06
Rozpoczęcie działalności
2017-11-06
Kapitał zakładowy
480850,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. JEŚLI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sonoco consumer products poland osiągnęła 304 410 653 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 301 654 617 zł. Pozostałe przychody to 2 756 035 zł.
Całkowite koszty wyniosły 247 215 016 zł.
Zysk netto wyniósł 54 439 601 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 57 304 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 304 410 653 zł w 2022 roku.
• 201 420 867 zł w 2021 roku.
• 153 011 014 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9 899 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 439 601 zł w 2022 roku.
• 21 991 105 zł w 2021 roku.
• 28 836 229 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sonoco consumer products poland wynosi 593 382 079 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 172 683 238 zł a 920 977 269 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 454 161 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 593 382 079 zł w 2022 roku.
• 354 480 110 zł w 2021 roku.
• 332 244 944 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sonoco consumer products poland wyniosła 265 776 671 zł.
a
ktywa trwałe to 132 124 259 zł.
a
ktywa obrotowe to 133 652 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 265 776 671 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 230 244 317 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 532 354 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 221 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 265 776 671 zł w 2022 roku.
• 197 324 698 zł w 2021 roku.
• 171 013 477 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sonoco consumer products poland wyniosły 35 532 354 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 265 776 671 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 016 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 532 354 zł w 2022 roku
• 21 011 215 zł w 2021 roku
• 17 823 231 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała przychody na poziomie 304 410 653 zł.
Organizacja zarobiła 56 874 027 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 434 426 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 439 601 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 472 036 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 434 426 zł w 2022 roku
• 2 288 359 zł w 2021 roku
• 2 427 527 zł w 2020 roku

Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sonoco Luxembourg S.a.r.l. posiada 9617 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.02.2020 jest Sonoco Luxembourg S.a.r.l. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.11.2017 do 26.02.2020 był Sonoco Luxembourg S.a.r.l. kontrolując 100% udziałów.