A2 CUSTOMER CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000659594
NIP
8943094823
REGON
366411159

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
48,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
15 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-27,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
10 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ALEKSANDRA OSTROWSKIEGO, 7
Kod pocztowy
53-328
Rejestracja
2017-01-24
Rozpoczęcie działalności
2017-01-24
Kapitał zakładowy
600000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
kontakt@a2cc@eu
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Dostarczanie usług konsultingowych w zakresie SAP.
  • Wdrożenia systemów SAP Hybris Billing i SAP for Utilities.
  • Rozwiązania chmurowe dla sektora użyteczności publicznej.
  • Wsparcie w zakresie eMobility i integracji danych.
  • Dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A2 Customer Care osiągnęła 15 042 091 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 15 041 302 zł. Pozostałe przychody to 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 42 464 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 27 423 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 863 747 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 042 091 zł w 2024 roku.
• 26 741 441 zł w 2023 roku.
• 5 547 614 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3 949 514 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 423 572 zł w 2024 roku.
• -8 485 794 zł w 2023 roku.
• -1 109 332 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT A2 Customer Care wynosi -30,64 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA A2 Customer Care wynosi -30,59 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 4 417 597 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -30 644 130 zł w 2024 roku.
• -9 010 054 zł w 2023 roku.
• -1 186 282 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 4 409 813 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -30 589 643 zł w 2024 roku.
• -8 768 557 zł w 2023 roku.
• -1 008 835 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji A2 Customer Care wynosi 10 028 060 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 37 605 227 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 026 874 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 028 060 zł w 2024 roku.
• 17 827 628 zł w 2023 roku.
• 5 672 601 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A2 Customer Care wynosi 13,4%. To oznacza, że firma ma szansę 13,4% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 1,905% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 13,4% w 2024 roku.
• 9,1% w 2023 roku.
• 1,43% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
A2 Customer Care charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne A2 Customer Care wyniosły 45 685 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów A2 Customer Care wyniosła 48 059 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 12 586 755 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 35 472 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 059 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -33 277 111 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 336 562 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 721 117 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 059 451 zł w 2024 roku.
• 40 349 162 zł w 2023 roku.
• 5 823 379 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -204%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -182%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania A2 Customer Care wyniosły 81 336 562 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 059 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 169%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 592 565 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 336 562 zł w 2024 roku
• 46 202 701 zł w 2023 roku
• 3 191 124 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 169% w 2024 roku
• 115% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A2 Customer Care wykazała przychody na poziomie 15 042 091 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -21 436 721 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 5 986 851 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 423 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -28% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 847 499 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 986 851 zł w 2024 roku
• 1 453 426 zł w 2023 roku
• 107 189 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A2 Customer Care wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.1%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Atende posiada 3600 udziałów, które stanowią 60.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Biezmienow Krzysztof posiada 1800 udziałów, które stanowią 30.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Stępczak Szymon posiada 600 udziałów, które stanowią 10.0% firmy.

Podobne organizacje do A2 CUSTOMER CARE

Organizacja Numer KRS
1
0000379766
2
0000986685
3
0000013005
4
0000237462
5
0000313253
6
0000370597
7
0000350726
8
0000335819
9
0000261310
10
0000569722
11
0000107648
12
0000794126
13
0000961915
14
0000240095
15
0000926835
16
0000722704
17
0000471938
18
0000589963
19
0000840556
20
0000850903
21
0000896852
22
0000186080
23
0000184323
24
0000604194
25
0000908975
26
0000394879
27
0000459760
28
0000842394
29
0000729066
30
0000937286