"FUNDACJA INSTYTUT MEDIÓW"KRS
0000600505NIP
5732861342REGON
363675515
Podsumowanie
aktywa
726 tys.
przychód
1,7 mln
zysk
318 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZĘSTOCHOWA
Adres
UL. 3 MAJA, 12
Kod pocztowy
42-200
Rejestracja
2016-02-05
Rozpoczęcie działalności
2016-02-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB CZŁONEK ZARZĄDU UPOWAŻNIONY PRZEZ PREZESA.
Organizacja "fundacja instytut mediów osiągnęła 1 656 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 640 025 zł. Pozostałe przychody to 16 278 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 321 929 zł.
Zysk netto wyniósł 318 096 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 266 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 656 303 zł w 2022 roku.
• 1 046 239 zł w 2021 roku.
• 1 286 502 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 80 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 318 096 zł w 2022 roku.
• -122 027 zł w 2021 roku.
• 260 135 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "fundacja instytut mediów wynosi 2 821 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
444 571 zł a 4 453 342 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 520 739 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 821 156 zł w 2022 roku.
• 903 491 zł w 2021 roku.
• 2 195 726 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "fundacja instytut mediów wyniosła 726 348 zł.
a
ktywa obrotowe to 726 348 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 726 348 zł.
f
undusz własny to 592 761 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 133 587 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 726 348 zł w 2022 roku.
• 643 345 zł w 2021 roku.
• 864 335 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "fundacja instytut mediów wyniosły 133 587 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 726 348 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -39 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 133 587 zł w 2022 roku
• 368 680 zł w 2021 roku
• 467 643 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "fundacja instytut mediów wykazała przychody na poziomie 1 656 303 zł.
Organizacja zarobiła 318 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 318 096 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "fundacja instytut mediów wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki