"FUNDACJA INSTYTUT MEDIÓW" KRS
0000600505
NIP
5732861342
REGON
363675515

Podsumowanie

aktywa
726 tys.
przychód
1,7 mln
zysk
318 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZĘSTOCHOWA
Adres
UL. 3 MAJA, 12
Kod pocztowy
42-200
Rejestracja
2016-02-05
Rozpoczęcie działalności
2016-02-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB CZŁONEK ZARZĄDU UPOWAŻNIONY PRZEZ PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "fundacja instytut mediów osiągnęła 1 656 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 640 025 zł. Pozostałe przychody to 16 278 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 321 929 zł.
Zysk netto wyniósł 318 096 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 266 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 656 303 zł w 2022 roku.
• 1 046 239 zł w 2021 roku.
• 1 286 502 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 80 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 318 096 zł w 2022 roku.
• -122 027 zł w 2021 roku.
• 260 135 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "fundacja instytut mediów wynosi 2 821 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 444 571 zł a 4 453 342 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 520 739 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 821 156 zł w 2022 roku.
• 903 491 zł w 2021 roku.
• 2 195 726 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "fundacja instytut mediów wyniosła 726 348 zł.
a
ktywa obrotowe to 726 348 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 726 348 zł.
f
undusz własny to 592 761 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 133 587 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 726 348 zł w 2022 roku.
• 643 345 zł w 2021 roku.
• 864 335 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "fundacja instytut mediów wyniosły 133 587 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 726 348 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -39 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 133 587 zł w 2022 roku
• 368 680 zł w 2021 roku
• 467 643 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "fundacja instytut mediów wykazała przychody na poziomie 1 656 303 zł.
Organizacja zarobiła 318 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 318 096 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "fundacja instytut mediów wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 3%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do "FUNDACJA INSTYTUT MEDIÓW

Organizacja Numer KRS
1
0000237677
2
0000148747
3
0000921964
4
0000272876
5
0000707010
6
0000869347
7
0000504226
8
0000945024
9
0000146206
10
0000369425
11
0000317589
12
0000268279
13
0000065044
14
0000035393
15
0000575105
16
0000853783
17
0000437014
18
0000364275
19
0000276591
20
0001021581
21
0000185122
22
0000220472
23
0000238525
24
0000415334
25
0000474772
26
0000296141
27
0000450853
28
0000390252
29
0000047314
30
0000340823