SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PRAWNEJ, W KTÓREJ WARTOŚĆ ROZPORZĄDZENIA LUB ZOBOWIĄZANIA NIE PRZEKRACZA KWOTY 10.000 ZŁ, ZAŚ W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PRAWNEJ, W KTÓREJ WARTOŚĆ ROZPORZĄDZENIA LUB ZOBOWIĄZANIA PRZEKRACZA 10.000 ZŁ NIEZBĘDNE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organizacja Mainvoice Public Relations osiągnęła 1 730 914 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 729 107 zł. Pozostałe przychody to 1807 zł.
Całkowite koszty wyniosły 915 890 zł.
Zysk netto wyniósł 813 218 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 143 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 730 914 zł w 2023 roku.
• 431 607 zł w 2022 roku.
• 172 186 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 132 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 813 218 zł w 2023 roku.
• 3777 zł w 2022 roku.
• -70 652 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mainvoice Public Relations wynosi 890 tys. zł.
EBITDA Mainvoice Public Relations wynosi 891 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
144 852 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 889 851 zł w
2023 roku.
• 5613 zł w
2022 roku.
• -69 491 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
143 525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 891 127 zł w
2023 roku.
• 6889 zł w
2022 roku.
• -68 214 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mainvoice Public Relations wynosi 4 966 371 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
559 557 zł a 11 385 047 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 708 317 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 966 371 zł w 2023 roku.
• 302 846 zł w 2022 roku.
• 114 791 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Mainvoice Public Relations wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
• 1,83% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mainvoice Public Relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Mainvoice Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Mainvoice Public Relations wynosi 136 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 52 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 252 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 52 tys. zł a 252 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
20 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 136 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 52 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 252 tys. zł w 2023 roku.
• 17 tys. zł w 2022 roku.
• 7 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 108 726
zł.
Koszty operacyjne Mainvoice Public Relations wyniosły 839 457
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 991 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 108 726 zł w 2023 roku
• 16 798 zł w 2022 roku
• 36 663 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mainvoice Public Relations wyniosła 912 951 zł.
a
ktywa trwałe to 25 494 zł.
a
ktywa obrotowe to 887 457 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 912 951 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 746 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 166 875 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 126 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 912 951 zł w 2023 roku.
• 165 046 zł w 2022 roku.
• 133 342 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 89%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 109%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mainvoice Public Relations wyniosły 166 875 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 912 951 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 166 875 zł w 2023 roku
• 232 187 zł w 2022 roku
• 204 260 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 141% w 2022 roku
• 153% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mainvoice Public Relations wykazała przychody na poziomie 1 730 914 zł.
Organizacja zarobiła 889 678 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 76 460 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 813 218 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 515 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 76 460 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku