AGENCJA REKLAMOWA 4 ALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000312564
NIP
5213502627
REGON
141554410

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
2,1 mln
zysk
329 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ROLNA, 159 A
Kod pocztowy
02-727
Rejestracja
2008-08-29
Rozpoczęcie działalności
2008-10-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa 4 all osiągnęła 2 083 517 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 083 517 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 754 978 zł.
Zysk netto wyniósł 328 539 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -537 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 083 517 zł w 2022 roku.
• 1 562 839 zł w 2021 roku.
• 1 588 315 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -71 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 328 539 zł w 2022 roku.
• 190 487 zł w 2021 roku.
• -803 840 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa 4 all wynosi 3 981 526 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 278 359 zł a 6 817 915 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -674 691 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 981 526 zł w 2022 roku.
• 2 835 795 zł w 2021 roku.
• 1 947 967 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa 4 all wyniosła 2 290 916 zł.
a
ktywa trwałe to 451 720 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 839 197 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 290 916 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 704 479 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 586 438 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 290 916 zł w 2022 roku.
• 1 665 598 zł w 2021 roku.
• 1 348 562 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa 4 all wyniosły 586 438 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 290 916 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 586 438 zł w 2022 roku
• 289 658 zł w 2021 roku
• 163 109 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa 4 all wykazała przychody na poziomie 2 083 517 zł.
Organizacja zarobiła 362 418 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 879 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 328 539 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -28 878 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 879 zł w 2022 roku
• 20 027 zł w 2021 roku
• 29 927 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa 4 all wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dolewski Marek posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 09.04.2015 jest Dolewski Marek kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.08.2008 do 09.04.2015:
• Kopeć Bartosz (50% udziałów)
• Dolewski Marek (50% udziałów)