INSTYTUT BADAŃ RYNKU TURYSTYCZNEGO TRAVELDATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000565018
NIP
7010364782
REGON
146468856

Podsumowanie

aktywa
259 tys.
przychód
242 tys.
zysk
33 tys.
wartość firmy
479 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, 133
Kod pocztowy
02-304
Rejestracja
2015-06-30
Rozpoczęcie działalności
2013-01-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.wczasopedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ KOMPLEMENTARIUSZE, KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO. KOMPLEMENTARIUSZ: TRAVELDATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI TRAVELDATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. ZARZĄD TRAVELDATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: ANDRZEJ BETLEJ - PREZES ZARZĄDU, JACEK DĄBROWSKI - WICEPREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut badań rynku turystycznego traveldata osiągnęła 242 164 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 237 571 zł. Pozostałe przychody to 4593 zł.
Całkowite koszty wyniosły 204 255 zł.
Zysk netto wyniósł 33 316 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -4125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 242 164 zł w 2022 roku.
• 220 922 zł w 2021 roku.
• 239 727 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -22 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 316 zł w 2022 roku.
• -2911 zł w 2021 roku.
• 136 248 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań rynku turystycznego traveldata wynosi 478 529 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 183 822 zł a 980 383 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -66 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 478 529 zł w 2022 roku.
• 314 334 zł w 2021 roku.
• 874 044 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut badań rynku turystycznego traveldata wyniosła 259 030 zł.
a
ktywa obrotowe to 259 030 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 259 030 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 245 096 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 935 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 259 030 zł w 2022 roku.
• 239 165 zł w 2021 roku.
• 285 143 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut badań rynku turystycznego traveldata wyniosły 13 935 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 259 030 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 935 zł w 2022 roku
• 16 429 zł w 2021 roku
• 59 495 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut badań rynku turystycznego traveldata wykazała przychody na poziomie 242 164 zł.
Organizacja zarobiła 37 306 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3990 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 316 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 798 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3990 zł w 2022 roku
• 1135 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Instytut badań rynku turystycznego traveldata wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do INSTYTUT BADAŃ RYNKU TURYSTYCZNEGO TRAVELDATA