MARKETING INTERNETOWY MONIKA ŁAPKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000737480
NIP
9562336431
REGON
380569257

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
14,1 mln
zysk
2 mln
wartość firmy
18,7 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 29
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2018-06-21
Rozpoczęcie działalności
2018-06-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, Z TYM JEDNAK ZASTRZEŻENIEM, ŻE KOMPLEMENTARIUSZ WYŁĄCZONY OD PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ZOBOWIĄZUJE SIĘ NIE WYKONYWAĆ SWOJEGO PRAWA REPREZENTACJI. PRAWO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI-MONICE KATARZYNIE ŁAPCE, A W PRZYPADKU, GDY W SPÓŁCE JEST WIĘCEJ KOMPLEMENTARIUSZY, PRAWO POZOSTAŁYCH KOMPLEMENTARIUSZY DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI JEST WYŁĄCZONE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing internetowy monika łapka osiągnęła 14 089 140 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 078 097 zł. Pozostałe przychody to 11 043 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 046 827 zł.
Zysk netto wyniósł 2 031 270 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 817 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 089 140 zł w 2022 roku.
• 11 439 603 zł w 2021 roku.
• 7 291 110 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 406 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 031 270 zł w 2022 roku.
• 1 405 178 zł w 2021 roku.
• 779 620 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing internetowy monika łapka wynosi 18 648 601 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 130 761 zł a 35 222 849 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 729 720 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 648 601 zł w 2022 roku.
• 13 846 419 zł w 2021 roku.
• 8 375 774 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing internetowy monika łapka wyniosła 2 436 588 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 436 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 436 588 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 507 682 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 928 906 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 487 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 436 588 zł w 2022 roku.
• 1 455 472 zł w 2021 roku.
• 1 080 736 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 83%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 135%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing internetowy monika łapka wyniosły 928 906 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 436 588 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 185 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 928 906 zł w 2022 roku
• 656 400 zł w 2021 roku
• 551 996 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 51% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing internetowy monika łapka wykazała przychody na poziomie 14 089 140 zł.
Organizacja zarobiła 2 536 365 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 505 095 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 031 270 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 101 019 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 505 095 zł w 2022 roku
• 184 861 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing internetowy monika łapka wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki