RAYA CUSTOMER EXPERIENCE EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000537731
NIP
7010450814
REGON
360176013

Podsumowanie

aktywa
5,2 mln
przychód
5,4 mln
zysk
953 tys.
wartość firmy
9,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, 123A
Kod pocztowy
02-017
Rejestracja
2015-01-14
Rozpoczęcie działalności
2014-12-01
Kapitał zakładowy
3500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB, JEŻELI ZOSTAŁ POWOŁANY, SAMODZIELNIE WICEPREZES ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Raya customer experience europe osiągnęła 5 376 243 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 376 243 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 423 185 zł.
Zysk netto wyniósł 953 058 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -212 191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 376 243 zł w 2022 roku.
• 5 029 629 zł w 2021 roku.
• 4 103 880 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 200 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 953 058 zł w 2022 roku.
• 666 191 zł w 2021 roku.
• 140 207 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Raya customer experience europe wynosi 9 399 859 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 003 466 zł a 13 440 608 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 902 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 399 859 zł w 2022 roku.
• 7 306 522 zł w 2021 roku.
• 4 085 780 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Raya customer experience europe wyniosła 5 117 468 zł.
a
ktywa trwałe to 340 710 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 776 758 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 177 468 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 671 287 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 506 180 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 568 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 177 468 zł w 2022 roku.
• 3 957 009 zł w 2021 roku.
• 3 264 207 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Raya customer experience europe wyniosły 2 506 180 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 177 468 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 193 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 506 180 zł w 2022 roku
• 2 238 779 zł w 2021 roku
• 2 212 162 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 68% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Raya customer experience europe wykazała przychody na poziomie 5 376 243 zł.
Organizacja zarobiła 953 058 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 953 058 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1144 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Raya customer experience europe wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Raya Contact Center S.a.e. posiada 70000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.08.2018 jest Raya Contact Center S.a.e. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.07.2017 do 27.08.2018 był Raya Contact Center S.a.e. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2016 do 12.07.2017 najwięcej udziałów posiadał Raya Contact Center S.a.e.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.