"SALES & SERVICE CONTACT CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000418793
NIP
7252059522
REGON
101400916

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
5,4 mln
zysk
207 tys.
wartość firmy
5,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
JAGIELSKA, 57 M
Kod pocztowy
02-886
Rejestracja
2012-04-20
Rozpoczęcie działalności
2012-04-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO , JAK RÓWNIEŻ KAŻDY PROKURENT JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "sales & service contact center" osiągnęła 5 393 736 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 393 735 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 187 195 zł.
Zysk netto wyniósł 206 540 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 445 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 393 736 zł w 2022 roku.
• 4 124 107 zł w 2021 roku.
• 4 178 775 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 59 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 206 540 zł w 2022 roku.
• -67 488 zł w 2021 roku.
• 200 812 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "sales & service contact center" wynosi 5 332 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 910 681 zł a 13 484 340 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 553 579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 332 667 zł w 2022 roku.
• 3 505 181 zł w 2021 roku.
• 4 395 489 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "sales & service contact center" wyniosła 1 418 606 zł.
a
ktywa trwałe to 42 876 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 375 730 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 418 606 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 214 242 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 204 364 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 119 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 418 606 zł w 2022 roku.
• 1 057 654 zł w 2021 roku.
• 1 167 826 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "sales & service contact center" wyniosły 204 364 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 418 606 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 204 364 zł w 2022 roku
• 49 953 zł w 2021 roku
• 92 636 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "sales & service contact center" wykazała przychody na poziomie 5 393 736 zł.
Organizacja zarobiła 260 736 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 196 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 206 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 839 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 196 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 65 161 zł w 2020 roku

Organizacja "sales & service contact center" wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Stolarski Maciej posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Zaleska Iwona posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 15.10.2015 jest Stolarski Maciej kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.11.2013 do 15.10.2015 był Stolarski Maciej kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 20.04.2012 do 28.11.2013 najwięcej udziałów posiadała Pokutycka Jolanta . Jej udziały w tym czasie wynosiły 38%.