SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO , JAK RÓWNIEŻ KAŻDY PROKURENT JEDNOOSOBOWO.
Kompleksowa obsługa klienta przez różne kanały komunikacji.
Realizacja niestandardowych projektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Usługi obejmujące sprzedaż, serwis oraz infolinię.
Analizy i badania satysfakcji klientów.
Elastyczne dopasowanie oferty do zmian na rynku.
Sales & Service Contact Center to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze klienta, wykorzystująca różnorodne kanały komunikacji. Oferuje szeroki wachlarz usług, które są dostosowane do specyficznych potrzeb klientów, w tym sprzedaż, serwis oraz infolinię. W ramach swoich działań, przedsiębiorstwo realizuje projekty niestandardowe, co pozwala na elastyczne podejście do wyzwań rynku. Sales & Service Contact Center kładzie duży nacisk na innowacyjne podejście i ciągły rozwój, co przekłada się na dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań klientów. Współpraca z tą firmą zapewnia dostęp do skomplikowanych analiz i badań, co jest istotnym atutem w kontekście badań satysfakcji klientów i rynkowych. Stanowi to także wyróżnik na tle konkurencji, ponieważ firma potrafi skutecznie łączyć różne formy kontaktu z klientami, co czyni ją profesjonalnym partnerem w zakresie obsługi klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sales & service contact center osiągnęła 4 656 462 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 655 083 zł. Pozostałe przychody to 1379 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 999 364 zł.
Strata netto wyniosła 344 281 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 212 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 656 462 zł w 2024 roku.
• 5 451 845 zł w 2023 roku.
• 5 393 736 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -36 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -344 281 zł w 2024 roku.
• 66 159 zł w 2023 roku.
• 206 540 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sales & service contact center wynosi -325 tys. zł.
EBITDA Sales & service contact center wynosi -315 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
33 723 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -325 379 zł w
2024 roku.
• 91 466 zł w
2023 roku.
• 265 007 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales & service contact center wynosi 3 806 398 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 641 155 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 177 375 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 806 398 zł w 2024 roku.
• 4 859 501 zł w 2023 roku.
• 5 332 667 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sales & service contact center wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 977 432
zł.
Koszty operacyjne Sales & service contact center wyniosły 4 980 462
zł.
Wynagrodzenia stanowią 80%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
568 205 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 977 432 zł w 2024 roku
• 4 132 307 zł w 2023 roku
• 3 729 325 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
11.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
80% w 2024 roku
•
77% w 2023 roku
•
73% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales & service contact center wyniosła 1 142 268 zł.
a
ktywa trwałe to 9833 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 132 434 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 142 268 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 936 120 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 206 148 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 142 268 zł w 2024 roku.
• 1 439 782 zł w 2023 roku.
• 1 418 606 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales & service contact center wyniosły 206 148 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 142 268 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 206 148 zł w 2024 roku
• 159 381 zł w 2023 roku
• 204 364 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 11% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales & service contact center wykazała przychody na poziomie 4 656 462 zł.
Organizacja zarobiła -344 281 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -344 281 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 21 573 zł w 2023 roku
• 54 196 zł w 2022 roku